More stories

Bookerz lijft branchegenoot ZJAM in

Het Brabantse Bookerz, een specialist op het gebied van marketing automation, neemt haar Amsterdamse branchegenoot ZJAM over.

Marketing automation

15 marketing automation trends in het nieuwe normaal van 2021 [Volgens 10 experts]

Persoonlijke benadering en het verrijken van data staan centraal bij marketing automation. 15 marketing automation trends die echt het verschil gaan maken.

Marketing

Een goed gesprek over online B2B-leads genereren (die ook nog wat opleveren)

Kijk mee hoe Pim van Wetten (Omron)met een bijna eindeloos assortiment, meerdere B2B-markten bedient én digitaal leads genereert.

Marketing automation

Adobe koopt Workfront voor 1,5 miljard dollar

Met de overname van Workfront krijgt Adobe producten in handen die het makkelijker maken om de workflow van de digitale marketingpraktijk te beheren.

Venture

De vijf concrete stappen naar de ontwikkeling van buyer personas

Steeds vaker blijkt dat buyer personas een cruciaal onderdeel vormen voor succesvolle content marketing. Werken met deze gedetailleerde klantprofielen blijkt dé succesfactor voor een hoger rendement op marketing investeringen. Waarom? Met buyer personas ben je in staat om klantgerichter te werken, je marketingkosten te drukken, je marketing automation en email marketing naar een hoger te niveau tillen en daardoor meer te leads genereren. Onderzoek door Forrester geeft aan dat 86 procent van best-presterende organisaties gebruik maakt van personas voor hun go-to-market strategie. In deze whitepaper delen we de “vijf stappen naar de ontwikkeling van buyer personas”.

B2B online

Haal meer uit je database met segmentatie en profielverrijking

Tegenwoordig draait e-mailmarketing om meer dan het verzenden van e-mails alleen. Het onderhouden en verrijken van databases behoort vandaag de dag tot het takenpakket van elke moderne E-mail Marketeer of Campaign Manager. Daarnaast beschikken veel organisatie beschikken over (rote of zelfs enorme e-maildatabases vol waardevolle inzichten, die je met wat analysewerk in kunt zetten om je e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Deze whitepaper beschrijft hoe je dit in drie stappen kunt doen.

B2B online

Wat financials kunnen leren van e-commerce: marketing automation

Berichten die je ongetwijfeld kent van e-commerce giganten zoals Bol.com en Zalando: ‘Geselecteerde items voor jou’ en ‘Er ligt nog iets in je winkelwagentje…’.

Marketing automation

DML!: ‘Vijfhonderd procent meer leads Carnext’

Het aantal maandelijks leads voor koop- en huurauto’s aan Carnext is dit jaar met 483 procent gestegen. Bovendien wist het zijn geautomatiseerde marketingactiviteiten op te schalen van 1 naar 22 landen.

Marketing

Groei inzetten op hypothese, ‘goed genoeg’ data en Fake doors? | Trends in B2B marketing

Wat zijn de huidige ontwikkelingen in revenue focussed B2B marketing? In deze talk neemt Jaap ons mee langs een aantal B2B trends die kunnen helpen bij het verzamelen van meer waardevolle leads en het genereren van meer omzet. Van Pretotyping tot ungated content, hoe maak je de keuze waarop inzet? En hoe zet je deze trends en ontwikkelingen in om meer groei te realiseren?

B2B online

Charlotte t’Sas (Heineken): ‘We besparen op cashback acties met marketing automation’

Charlotte ’t Sas heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (digital) marketing en werkt nu zeven jaar voor Heineken. Wat heeft zij met marketing automation?

Marketing automation

25 lessen over het selecteren van moderne technologie en services

Het kopen van marketingtechnologie kan een verwarrend proces zijn waarbij je moet jongleren met marketing, technologie en menselijke zorgen. Ook moet je navigeren door een landschap technologieleveranciers en serviceproviders. In deze whitepaper deelt Deane Barker zijn vijfentwintig lessen over het selecteren van de juiste technologieën en services. Hij deelt zijn successen, mislukkingen en soms cynische perspectieven. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen

B2B online

Account based marketing – dé B2B leadgeneratie strategie

De afgelopen jaren is de manier waarop bedrijven leads genereren behoorlijk veranderd. De meeste van deze demand generation strategieën zijn gericht op het close van één bepaald soort deal. Het draait om snelle conversies met een lagere orderwaarde, waarbij de DMU uit slechts één persoon bestaat. En laten we even eerlijk zijn: die droomprospect struikelt niet zomaar over je whitepaper of checklist. Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips voor het ontwikkelen van een moderne account based marketingstrategie.

B2B online

Wat is het verschil tussen CRM- en marketing automation software?

Customer Relationship Management (CRM) software is niet hetzelfde als marketing automation software. Dat is een wijdverbreid misverstand.

Marketing automation

Conrad Doornheim (Vesting Finance): ‘Betaalgemak maakt een groot verschil’

Of een openstaande schuld wordt betaald, is te beïnvloeden met een contactstrategie en betaalgemak, zo vertelt Conrad Doornheim.

Marketing automation

Marcia Moestoredjo (Valent Marketing): ‘Marketing automation is juist nu essentieel voor je business’

Marcia Moestoredjo (Valent Marketing) spreekt in dit vraaggesprek met Hans Voorn over haar ervaring met marketing automation.

Marketing automation