Migreren naar marketing automation? Vermijd deze valkuilen
In deze whitepaper deelt 100procent hun ervaringen en die van hun klanten met marketing automation migratietrajecten.
In deze whitepaper deelt 100procent hun ervaringen en die van hun klanten met marketing automation migratietrajecten.
Google ernaar dat adverteerdes Google Analytics 4 als hun centrale CDP inzetten. Dit zijn de essentiële zaken als je GA4 op die manier wilt gebruiken.
Hoe kies en implementeer je de juiste Marketing Automation Software? Marketingspecialisten van New York Pizza en Air Miles delen hun ervaringen in de videocollectie Marketing Automation.
Dealsite iBOOD test momenteel WhatsApp om loyale klanten voorrang te bieden bij aanbiedingen. Dat vertelt Lukas Jorissen in de Emerce videocollectie Marketing Automation.
De markt voor marketing automation, gebruikt voor klantcontact, wordt overspoeld door duizenden nieuwe kleine en grote AI-tools. Dit brengt grote verandering met zich mee, maar niet iedereen kan nog aansluiten.
Nieuwe marketing automation software maakt steeds meer gebruik van AI om klanten te bedienen. Welke nieuwe oplossingen zijn er beschikbaar, en welke past bij de uitdagingen van je bedrijf?
Een goede marketeer is constant bezig met optimaliseren. Een grote uitdaging, want de ontwikkelingen binnen het digitale landschap gaan snel […]
Morgen start in de Beurs van Berlage de jaarlijkse Emerce tweedaagse over e-commerce (woensdag) en digital marketing (donderdag). Bij Emerce E-commerce Live! hoor je de trends voor de komende vijf jaar. Bij Digital Marketing Live! draait het uiteraard om digitale marketing en reclame.
In deze whitepaper lees je zes concrete oplossingen om snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren.
Yellowgrape, een marketingbureau voor e-commercebedrijven, maakt zijn zelf ontwikkelde AI-tool publiek beschikbaar. API’s van OpenAI worden laagdrempelig ontsloten voor marketing en reclamecampagnes.
Spotler, een bedrijvengroep met een waaier marketingtechnologie, neemt de zoek- en vindspecialiset Sooqr uit Utrecht over.
Voor partijen die nog nooit of zelden aan marketing automation deden, is het lastig het zo te doen dat het optimaal rendement sorteert. Volg dan deze tips.
Hoe kan marketing de groeimotor worden van e-commerce-bedrijven? Met behulp van een flinke portie creativiteit.
De e-mailexperts van het jaar oude bureau SOLVM verbreden hun dienstverlening. Het blijkt dat veel MKB-bedrijven uitgesproken wensen hebben over e-mailmarketing.
Wanneer verdient warehouse automation zich terug? Het antwoord daarop is afhankelijk van een combinatie van harde en zachte factoren.