Haal het maximale uit je CDP met deze vijf best practices
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?
Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering toe. Ook mediabedrijf Agrio moest het roer omgooien. De ervaringen van Arjan Goorman, Hoofd Marketing.
Wie een krachtig CDP wil inrichten moet de juiste vragen stellen. Bouw verder op je sterkte punten en haal meer uit e-commerce zonder IT extra te belasten.
De verwachtingen van consumenten stijgen. Hoe zorg je dat je relevant blijft? Met een Progressive Web App (PWA) heb je het antwoord binnen handbereik.
Een cloud data warehouse met veel tools eromheen: dat is de moderne data stack. Wat kan zo’n data stack, welke mogelijkheden zijn er, en hoe werk je ermee?
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
Ontwikkelingen in AI gaan razendsnel. De potentiële toepassingen van het nieuwe GPT-3 zijn eindeloos (ook voor marketing). Toch zijn er ook nog minputen.
Het in Best gevestigde intoAction sluit zich aan bij iO, voorheen Intracto Group. Door de acquisitie van intoAction verdubbelt iO […]
De kracht van marketing automation is onbetwist. Maar hoe bouw je een business case voor de aanschaf van marketing automation software? Vier stappen.
Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.
De Chief Marketing Officers van de toekomst hebben hun eigen priorieteiten, zo toont onderzoek onder senior marketeers. Doe daar nu al je voordeel mee.
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
God versus Darwin: Blijft Marketing Automation een geloof, of gaat de evolutie vanaf nu toch echt doorzetten?
Wat is de katalysator die nodig is om echte personalisatie op schaal te bereiken? Marketing Automation. In dit webinar hoor je hoe.