Verhoog de waarde van B2B-klanten door customer data te benutten
Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.
Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.
Marketeers nemen vaker hun toevlucht in marketing automation om efficiënter te werken en vitale contactpunten met klant te automatiseren.
In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.
Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.
Prachtige nieuwe tool: problemen opgelost! Helaas niet. Dit zijn de zes grootste valkuilen bij de implementatie van nieuwe CRM & Sales software.
Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.
Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.
Mooie beloftes over Smart Shopping-campagnes: zelfde ROI maar veel hogere volumes. Is het waar? In onze testen zijn de resultaten inderdaad veelbelovend.
Zet je e-mailmarketing in voor je bedrijf? Ontdek de tips waarmee je de content van e-mail nieuwsbrieven optimaliseert, waardoor het bereik vergroot.
Er is zoveel mogelijk binnen marketing automation. Maar in de praktijk merkt de consument nog hier bar weinig van. Daniel Nokes, commercieel directeur van Ematters, laat op Emerce Digital Marketing zien waarom strategie, technologie en data de kernonderwerpen zijn om échte marketing automation te bedrijven.
Een goed CRM-platform kan zorgen voor groei en de klanttevredenheid borgen. Toch mislukt een groot deel van de CRM-implementaties.
RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?
Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.
Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?
Bij datagedreven marketing is belangrijk dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet.