More stories

Verhoog de waarde van B2B-klanten door customer data te benutten

Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.

Conversie

Marketing automation: een toekomstbestendige strategie in 5 stappen

Marketeers nemen vaker hun toevlucht in marketing automation om efficiënter te werken en vitale contactpunten met klant te automatiseren.

B2B Digital

Het headless Customer Data Platform: De voor- en nadelen op een rij

In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.

Data

Is account-based marketing geschikt voor mijn bedrijf? Zeven vragen en zeven tips

Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.

Strategy

Zes fouten bij het implementeren van nieuwe CRM & Sales software

Prachtige nieuwe tool: problemen opgelost! Helaas niet. Dit zijn de zes grootste valkuilen bij de implementatie van nieuwe CRM & Sales software.

HubSpot

Data waren nog nooit zo belangrijk: Haal er dus het maximale uit

Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.

Data

De volgende stappen in B2B marketing automation

Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.

B2B Digital

Smart Shopping-campagnes: De toekomst van campagnebeheer?

Mooie beloftes over Smart Shopping-campagnes: zelfde ROI maar veel hogere volumes. Is het waar? In onze testen zijn de resultaten inderdaad veelbelovend.

Marketing automation

Hoe optimaliseer je e-mailnieuwsbrieven voor meer zichtbaarheid?

Zet je e-mailmarketing in voor je bedrijf? Ontdek de tips waarmee je de content van e-mail nieuwsbrieven optimaliseert, waardoor het bereik vergroot.  

Marketing automation

Emerce Digital Marketing: Blijft Marketing Automation een geloof?

Er is zoveel mogelijk binnen marketing automation. Maar in de praktijk merkt de consument nog hier bar weinig van. Daniel Nokes, commercieel directeur van Ematters, laat op Emerce Digital Marketing zien waarom strategie, technologie en data de kernonderwerpen zijn om échte marketing automation te bedrijven.

Marketing automation

Waarom één op de drie CRM-implementaties mislukt

Een goed CRM-platform kan zorgen voor groei en de klanttevredenheid borgen. Toch mislukt een groot deel van de CRM-implementaties.

HubSpot

Google’s Responsive Search Ads nu standaard advertentietype: de voor- en nadelen

RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?

Online marketing

Leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle

Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.

Marketing automation

De belangrijkste trends en ontwikkelingen in marketingdata

Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?

Analytics

Vijf tips voor datagedreven marketing die echt werken

Bij datagedreven marketing is belangrijk dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet. 

B2B Digital