More stories

Hoe bouw je een moderne (marketing)-data stack?

Een cloud data warehouse met veel tools eromheen: dat is de moderne data stack. Wat kan zo’n data stack, welke mogelijkheden zijn er, en hoe werk je ermee?

Marketing automation

Marketingtechnologie: hoe je een platform kiest en wat je ermee kunt

Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.

Marketing automation
Premium

GPT-3: een toonaangevende stap in tekstgerelateerde AI

Ontwikkelingen in AI gaan razendsnel. De potentiële toepassingen van het nieuwe GPT-3 zijn eindeloos (ook voor marketing). Toch zijn er ook nog minputen.

Artificial Intelligence
Premium

Marketing automation-bureau intoAction wordt onderdeel iO

Het in Best gevestigde intoAction sluit zich aan bij iO, voorheen Intracto Group. Door de acquisitie van intoAction verdubbelt iO […]

Venture

Zo bouw je aan de business case voor marketing automation

De kracht van marketing automation is onbetwist. Maar hoe bouw je een business case voor de aanschaf van marketing automation software? Vier stappen.

Marketing automation

E-mail traffic meten: weet wat je precies meet

Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.

Marketing automation

De volgende generatie CMO’s verandert het marketingvak voor altijd

De Chief Marketing Officers van de toekomst hebben hun eigen priorieteiten, zo toont onderzoek onder senior marketeers. Doe daar nu al je voordeel mee.

Strategy

CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel

Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.

Marketing automation

De evolutie van Marketing Automation

God versus Darwin: Blijft Marketing Automation een geloof, of gaat de evolutie vanaf nu toch echt doorzetten?

Marketing

Bereik echte personalisatie op schaal met Marketing Automation

Wat is de katalysator die nodig is om echte personalisatie op schaal te bereiken? Marketing Automation. In dit webinar hoor je hoe.

E-commerce

Verhoog de waarde van B2B-klanten door customer data te benutten

Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.

Conversie

Marketing automation: een toekomstbestendige strategie in 5 stappen

Marketeers nemen vaker hun toevlucht in marketing automation om efficiënter te werken en vitale contactpunten met klant te automatiseren.

B2B Digital

Het headless Customer Data Platform: De voor- en nadelen op een rij

In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.

Data

Is account-based marketing geschikt voor mijn bedrijf? Zeven vragen en zeven tips

Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.

Strategy

Zes fouten bij het implementeren van nieuwe CRM & Sales software

Prachtige nieuwe tool: problemen opgelost! Helaas niet. Dit zijn de zes grootste valkuilen bij de implementatie van nieuwe CRM & Sales software.

HubSpot