Marktplaats.nl legt link met Dealerdirect
Particuliere autoverkopers kunnen het bereik van hun advertentie vergroten nu Marktplaats.nl een koppeling heeft met Dealerdirect.
Particuliere autoverkopers kunnen het bereik van hun advertentie vergroten nu Marktplaats.nl een koppeling heeft met Dealerdirect.
Adverteren op TikTok is best een uitdaging, want gebruikers verwachten verrassende inhoud. Traditionele reclame werkt niet. Merken zullen moeten aansluiten bij de makers die leunen op vertrouwen en participatie. Klik hier voor een grotere weergave.
Rik Vandewall van McDonalds vatte de thematiek van Emerce Digital Marketing Live! gisteren in Amsterdam treffend samen: Merken moeten concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend en marketing moet meer zijn dan zenden.
De metaverse heeft zeker potentie, maar festivalorganisator ID&T Groep houdt liever van de ‘real thing’. “Je moet de bassen echt kunnen voelen,” vertelde Jack van Mourik, Brand Partnerships Manager bij de ID&T Group gisteren op Emerce Digital Marketing Live.
Rik Vandewall van McDonalds vatte het thema van Emerce Digital Marketing Live gisteren in de Beurs van Berlage treffend samen: Merken moeten tegenwoordig concurreren om aandacht. Het medialandschap verandert voortdurend.
Klanten van IKEA kunnen binnenkort met hun telefoon shoppen in woonwinkels zoals men nu gewend is van handscanners met supermarkten.
Televisie is voor het eerst minder belangrijk in het bereik van de GenZ generatie. Dat vertelde Wilko Koning, digitaal content specialist bij Samsung, zojuist op Digital Marketing Live! In de Beurs van Berlage. “Digitaal is nu leidend.”
Het Amsterdamse mediaperformancebureau IM Lounge uit de Ace-groep stelt Jan-Willem Stoop aan als business director. Hij treedt toe tot het managementteam.
Het waren zware tijden voor KLM tijdens de pandemie. Maar ook nu zijn er flinke uitdagingen: KLM moest onlangs vluchten schrappen vanwege de drukte op Schiphol. Het luchtvaartbedrijf heeft echter vaker stormen doorstaan.
Polestar, het elektrische performance automerk, en kunstenaar Thijs Biersteker hebben samen een interactieve installatie gelanceerd. We Harvest Wind moedigt mensen aan om door middel van kunst na te denken over de grootste uitdagingen van onze tijd – de klimaatcrisis, vervuiling en de overgang naar hernieuwbare energie. Op Emerce Marketing Live! (2 juni, Beurs van Berlage) hoor je er meer over.
Influencers die werken voor de reisindustrie zeggen dat ze hun bereik aanzienlijk zien dalen. Facebook zou zijn algoritmes wegsturen van foto’s richting video’s. Hieraan ligt de rappe opkomst van TikTok ten grondslag.
Dirk van den Broek stopt per 1 juni met reclame op televisie. De reden daarvoor is dat de supermarkt, zo zegt het bedrijf zelf, ‘alles op alles wil zetten om boodschappen voor iedereen betaalbaar te houden.’
De Nationale Postcode Loterij heeft in de aanloop naar Koningsdag bijna 3,6 miljoen euro (bruto) uitgegeven aan offline mediabestedingen. dus uitingen op televisie, op de radio, in bladen en out of home. De Staatsloterij volgt met een ruime 3,2 miljoen euro.
Bij het merendeel van de Nederlandse organisaties is sprake van een experimenteercultuur die organisatiebreed wordt ondersteund. De kennis van conversation rate optimization (CRO) en het gebruik van testtools is daarentegen vaak nog ondermaats. Dit blijkt uit de DDMA CRO Maturity Test, een initiatief van branchevereniging DDMA en de DDMA Commissie CRO, waaraan 40 organisaties hebben deelgenomen.
Het van oorsprong Amerikaanse performancemarketingbureau Wunderkind opent een kantoor in Nederland.