Attention wordt eindelijk gestandaardiseerd
In een digitale wereld waarin de gemiddelde persoon dagelijks honderden advertenties ziet, is het simpel tonen van een advertentie niet genoeg. De uitdaging is om ervoor te zorgen dat...
In een digitale wereld waarin de gemiddelde persoon dagelijks honderden advertenties ziet, is het simpel tonen van een advertentie niet genoeg. De uitdaging is om ervoor te zorgen dat...
AI-specialist in e-commerce Brainvine breidt zijn aanbod uit met een nieuwe productlijn voor kant-en-klare AI-applicaties. Met de lancering van Brainvine Studio maakt het bedrijf de ontwikkeling van custom AI-toepassingen...
In vrijwel elke sector, van mobiliteit tot e-commerce en telecom, worstelen organisaties met dezelfde uitdaging: klantdata is versnipperd over talloze systemen. CRM, marketing automation, werkplaatssoftware, loyaltyprogramma’s, financiële systemen... zolang...
Onderzoeksbureau Forrester voorspelt een fundamentele verschuiving in de wereld van de marketingbureaus. In 2026 moeten ze koers kiezen om te transformeren van traditionele dienstverleners naar multidisciplinaire bedrijfseenheden.
Brainvine breidt zijn marketingsuite uit met bulkbewerking van productfoto's en een feed management-tool. Het Nederlandse bedrijf zoekt de concurrentie met Channable en ChannelEngine vanuit een AI-first benadering.
Het Nederlandse Promptwatch haalt 1,2 miljoen euro groeifinanciering op bij investeringsfonds Arches Capital. Het bedrijf ontwikkeldt een platform dat organisaties helpt hun zichtbaarheid in AI-gedreven zoekmachines zoals ChatGPT, Claude...
Het Nederlandse medialandschap krijgt er een nieuwe speler bij die belooft een hardnekkig probleem in de advertentiewereld op te lossen. WallyMatters heeft een platform dat programmatic brandingcampagnes real-time kan...
Nederlandse online retailers kunnen hun omzet flink opkrikken door in te spelen op het steeds langer wordende feestseizoen. Uit nieuw onderzoek blijkt dat bijna de helft van de shoppers...
De Nederlandse specialist in ingame-advertising Level UP Digital anticipeert op een grote verschuiving in de digitale reclamewereld met de verwachte lancering van Grand Theft Auto 6 volgend jaar. Het...
Na een gematigd eerste kwartaal met een groei van 1 procent zijn de bestedingen aan buitenreclame in het tweede kwartaal van dit jaar uitgekomen op een plus van 5...
Performancemarketingbureau Follo kondigt de overname aan van Brandsom, een Nederlandse specialist in marketplaces. Met deze overname versterkt Follo zijn positie in het e-commercelandschap.