Mister Spex opent fysieke brillenwinkel
Online brillenketen Mister Spex opent in Berlijn zijn eerste eigen fysieke winkel. De flagshipstore is centraal gelegen in winkelcentrum Alexa aan de Alexanderplatz.
Online brillenketen Mister Spex opent in Berlijn zijn eerste eigen fysieke winkel. De flagshipstore is centraal gelegen in winkelcentrum Alexa aan de Alexanderplatz.
Belsimpel.nl heeft een nieuwe winkel geopend in Rotterdam. Daarmee is de webshop in zeven grote steden van Nederland te vinden.
Brands for Kids, het bedrijf achter de webwinkels Brandkids, is woensdag uitstel van betaling verleend door de rechtbank van Amsterdam.
Zakelijk dienstverlener Arvato sluit een samenwerking met modefotograaf Fashot om fotostudio’s naar opslag- en distributiecentra te brengen.
Foot Locker en de Nederlandse winkelexploitant Euretco zijn de belangrijkste kandidaten om Perry Sport en Aktiesport te redden. Dat schrijft Het Parool.
De Duitse moderetailer Adler Modemärkte zet een robot in om dagelijkse de inventaris bij te houden. De robot van MetraLabs beschikt dan ook over een RFID-lezer.
Investeerder Waterland neemt een belang in online reisspecialist Otravo, exploitant van onder meer Vliegtickets.nl en World Ticket Center.
De Europees werkende online schoenwinkels Sarenza en Spartoo boeken beiden groeicijfers over 2015, zij het niet zo sterk als hun grootste concurrent Zalando.
De winkelier krijgt te maken met de zogenaamde ‘gig economie’. Taken die nu door vaste krachten worden uitgevoerd, zijn straks het werk van flexibele krachten die op afroep beschikbaar zijn en zo hun geld verdienen.
De winkelketens Perry Sport en Aktiesport zijn definitief failliet verklaard. De winkels en de websites blijven nog zes weken open. Moederbedrijf USG verkeert nog in surseance.
Het moederbedrijf van sportwinkels Perry Sport en Aktiesport heeft uitstel van betaling aangevraagd. Het bedrijf is door het faillissement van […]
Powa Technologies, tot voor kort een zogeheten unicorn, zit sinds eind vorige week in uitstel van betaling.
In 2015 kwamen er achtduizend nieuwe webwinkels bij en sloten er vijfduizend de deuren, zo laten nieuwe cijfers van het CBS zien.
Een nieuw mondiaal CRM-pakket moet horlogemaker Fossil helpen om gericht op klanten te jagen en ze ook uit het fysieke kanaal naar online te trekken.
Hoe groot het effect van een online campagne is op de offline verkopen is vaak niet helemaal duidelijk. De mobiele coupon slaat nu een brug tussen die twee werelden. Met welke ingrediënten houdt de marketeer rekening?