Drie belangrijke betaaltrends voor e-commerce
De coronapandemie heeft ertoe geleid dat een aantal ontwikkelingen in online betalingen extreem zijn versneld. Dit zijn de drie belangrijkste trends om rekening mee te houden.
De coronapandemie heeft ertoe geleid dat een aantal ontwikkelingen in online betalingen extreem zijn versneld. Dit zijn de drie belangrijkste trends om rekening mee te houden.
Hyperautomation heeft veel potentie maar controle is cruciaal. Governance, verantwoordelijkheid, privacy en transparentie: dat zijn de sleutelprincipes.
Uitdaging is binnen enkele jaren 1 miljard mensen op een design-fiets te krijgen. Maar de customer journey bij VanMoof is niet rechtlijnig.
Hoe gebruik je de sterke punten van zowel winkelpersoneel als een servicerobot? En willen klanten wel robots? Onderzoek onder consumenten geeft antwoorden.
Het belang van Instagram is groot: veel jonge gebruikers en groot actief gebruik. 9 adviezen om je marketing op Instagram naar een hoger plan te tillen.
Bij de klantenservice is de tevredenheid van medewerkers vaak laag. Ondoordachte automatisering speelt een grote rol. Meer aandacht voor de medewerker.
Voor het einde van het jaar opent Coolblue zijn eerste fysieke winkel in Duitsland. De vestiging in het centrum van Düsseldorf wordt meteen de grootste van alle filialen van de webwinkel.
E-commerce-logistiek kan veel aandacht en tijd opslorpen. Uitbesteden aan een fulfillment-partner kan een oplossing zijn. Maar wat is het juiste moment?
De Belgische tuincentra van Oh’Green implementeerden een PIM om de digitale transformatie van de organisatie vleugels te geven.
Algoritmes en AI vinden steeds meer toepassingen in procesautomatisering: een overzicht met concrete voorbeelden, voordelen, maar ook aandachtspunten.
Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten
Het Google Merchant Center geeft een overzicht van hoe je productcatalogus ervoor staat. Met deze 5 tips gebruik je het Google Merchant Center optimaal.
Meer online kopers, meer online verkopers, én meer privacy. Hoe krijg je producten bij de juiste doelgroep? Een campagne van Karwei laat zien hoe het kan.
Jumbo Supermarkten wordt ook media-exploitant en tuigt een professionele organisatie op om geld te verdienen met zijn eigen digitale media. Dit kan tientallen tot honderden miljoenen euro’s extra omzet opleveren.
Ook aan de slag met D2C? Leer je klanten kennen, denk cross-channel en meet klantgericht. O ja, en technologie staat niet op de eerste plaats.