Grip op recensies [3/3]: neprecensies en het recensiemodel
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag. Maar hoe dit gemiddelde cijfer tot stand komt is vaak erg vaag en manipulatie ligt op de loer.
De marketingindustrie blijft zichzelf voorliegen. We bedenken termen als Performance Branding en Brandformance alsof ze revoluties zijn.
ASML: recent eenn speelbal van beurzen door geopolitieke ontwikkelingen en AI-concurrentie, maar al jaren een lieveling in de techwereld en op de beurs.
De Nederlandse economie mist acht miljard euro economische groei, omdat te weinig investeringen plaatsvinden in AI en digitale bedrijven.
Elke ondernemer kent uitdagingen, maar sommige momenten laten een blijvende indruk achter. Een gesprek met Johan Pater over het familiebedrijf.
Veel werknemers ervaren stress van digitale vernieuwingen. Bestuurders zien de noodzaak, maar worstelen met het laten adopteren van IT-producten.
Een gesprek met David Dwinger. Niet alles ging van een leiden dakje, daarom valt er uit zijn verhaal veel te leren over succes, vallen en opnieuw beginnen.
Hoge retourpercentages zijn funest voor de winst. Je moet de totale kosten van retouren goed doorrekenen. Anders kun je ongemerkt zelfs verlies draaien.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen?
Een gesprek met Emile Peels, die enkele jaren geleden zijn bedrijf ABC e-business succesvol verkocht. Wat is zijn verhaal en wat adviseert hij anderen?
Handelverband Deutschland wil dat de nationale overheid een 10-puntenplan gaat uitvoeren om de innovatiekracht van de detailhandel te versterken.
Aramco Digital, onderdeel van een van ’s werelds grootste bedrijven, sluit strategische samenwerkingen met AI-bedrijven Groq en Cerebras. De Saoedi’s willen ‘digitaal exporteur’ worden voor de grote regio.
Europa bevindt zich in een existentiële crisis en moet zich uit de achterstand innoveren. Honderden miljarden euro’s per jaar zijn nodig om op termijn nog met China en de VS te kunnen concureren.
De kansen van AI zijn uiteraard interessant, maar waar begin je? Met AI tools die in je werkproces zijn geïntegreerd stimuleer je verkoop.