More stories

Merkconsistentie is essentieel: waarom gaat het dan toch mis?

Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?

Strategy

Duurzaamheid en werknemersbeleid: vaardigheden ja, maar mentaliteit is alles

Bedrijven moeten zich meer richten op talentontwikkeling. Vijf kritische gedragingen van leiders en bijbehorende vragen die je jezelf moet stellen.

Strategy

Een duik in de Computable 100 en Nederlands meest succesvolle techbedrijven

Tech M&A Insider is een podcast over het verkopen van tech- en softwarebedrijven. Dit keer over de financiële wereld van techbedrijven en de Computable 100.

Strategy

Van klikken kopen naar merkwaarde opbouwen: zo doorbreek je je groeiplafond

Groei via SEA en andere vormen van adverteren bereikt altijd een plafond: omschakelen naar het opbouwen van merkwaarde wordt dan onvermijdelijk.

Strategy

AI op de werkvloer: bedreiging voor banen of een oplossing voor burn-outs?

Er is angst dat AI banen zal overnemen, maar automatiseren van taken is ook een kans om werkdruk te verlagen en burn-outs te verminderen.

Artificial Intelligence

Sales en branding integreren: vijf tips voor een sterkere funnel

Door sales- en brandingteams beter met elkaar te laten samenwerken profiteren beiden. Denk aan datastrategie, KPI’s, content en mediakeuzes.

Strategy

Podcast Tech M&A Insider: je bedrijf verkocht… en dan?

Tech M&A Insider: in deze aflevering gaat het over de vraag wat je doet nadat je je bedrijf verkocht hebt. Wat zijn de absolute do’s en don’ts?

Strategy

Belangrijkste onderwerpen volgens leiders in B2B-e-commerce: AI, personalisatie, holistische aanpak

Nieuwe technologie gaat het aanzien van de B2B-sector veranderen. Wie voorop wil blijven lopen, moet de pijnpunten kennen maar ook op kunnen lossen.

Strategy

Positieve feedback geven is makkelijk, kritische feedback moeilijk: een misvatting

Het lijkt logisch: dat positieve feedback geven makkelijk is. Maar dat is niet helemaal waar, want positieve feedback is meer dan alleen dankjewel zeggen.

Strategy

Podcast Tech M&A Insider: de kracht van ‘buy and build’ voor tech-ondernemers

Podcast Tech M&A Insider: de Nederlandse podcast met alle tips over de kracht van Buy and Build. Deze keer met Laurens Platteeuw.

Venture

Een nieuwe kijk op D2C: van verkopen naar verbinden

Veel producenten en merken zijn bezig met D2C, maar de scepsis groeit: er zitten veel haken en ogen aan. D2C verdwijnt niet maar moet wel veranderen.

Disruptie

Van CX-strategie naar uitvoer: hoe pas je het gedrag van gewoontedieren aan?

Een goed plan voor een verbeterde Customer Experience is het halve werk. Maar het meekrijgen en motiveren van je medewerkers vraagt ook om een strategie.

Customer Experience

Podcast Tech M&A Insider: alles over het verkopen van een techbedrijf

Podcast Tech M&A Insider: de Nederlandse podcast met alle insider-tips over het verkopen van een techbedrijf. Deze keer met ‘legal’expert Matthijs van den Broek.

Strategy

De zakelijke kant van een inclusieve cultuur

Het is menselijk om nieuwe ontwikkelingen niet direct te omarmen. Dat geldt ook voor Diversity, Equity, Inclusivity en Belonging binnen bedrijven.

Recruitment

De impact van ‘purpose-driven’ op de marketingwereld

De ‘waarom’-vraag ontpopt zich binnen de marketingwereld steeds meer als de belangrijkste vraag die organisaties zichzelf stellen.

Strategy