Merkconsistentie is essentieel: waarom gaat het dan toch mis?
Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?
Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?
Bedrijven moeten zich meer richten op talentontwikkeling. Vijf kritische gedragingen van leiders en bijbehorende vragen die je jezelf moet stellen.
Tech M&A Insider is een podcast over het verkopen van tech- en softwarebedrijven. Dit keer over de financiële wereld van techbedrijven en de Computable 100.
Groei via SEA en andere vormen van adverteren bereikt altijd een plafond: omschakelen naar het opbouwen van merkwaarde wordt dan onvermijdelijk.
Er is angst dat AI banen zal overnemen, maar automatiseren van taken is ook een kans om werkdruk te verlagen en burn-outs te verminderen.
Door sales- en brandingteams beter met elkaar te laten samenwerken profiteren beiden. Denk aan datastrategie, KPI’s, content en mediakeuzes.
Tech M&A Insider: in deze aflevering gaat het over de vraag wat je doet nadat je je bedrijf verkocht hebt. Wat zijn de absolute do’s en don’ts?
Nieuwe technologie gaat het aanzien van de B2B-sector veranderen. Wie voorop wil blijven lopen, moet de pijnpunten kennen maar ook op kunnen lossen.
Het lijkt logisch: dat positieve feedback geven makkelijk is. Maar dat is niet helemaal waar, want positieve feedback is meer dan alleen dankjewel zeggen.
Podcast Tech M&A Insider: de Nederlandse podcast met alle tips over de kracht van Buy and Build. Deze keer met Laurens Platteeuw.
Veel producenten en merken zijn bezig met D2C, maar de scepsis groeit: er zitten veel haken en ogen aan. D2C verdwijnt niet maar moet wel veranderen.
Een goed plan voor een verbeterde Customer Experience is het halve werk. Maar het meekrijgen en motiveren van je medewerkers vraagt ook om een strategie.
Podcast Tech M&A Insider: de Nederlandse podcast met alle insider-tips over het verkopen van een techbedrijf. Deze keer met ‘legal’expert Matthijs van den Broek.
Het is menselijk om nieuwe ontwikkelingen niet direct te omarmen. Dat geldt ook voor Diversity, Equity, Inclusivity en Belonging binnen bedrijven.
De ‘waarom’-vraag ontpopt zich binnen de marketingwereld steeds meer als de belangrijkste vraag die organisaties zichzelf stellen.