AI op de werkvloer: bedreiging voor banen of een oplossing voor burn-outs?
Er is angst dat AI banen zal overnemen, maar automatiseren van taken is ook een kans om werkdruk te verlagen en burn-outs te verminderen.
Er is angst dat AI banen zal overnemen, maar automatiseren van taken is ook een kans om werkdruk te verlagen en burn-outs te verminderen.
Door sales- en brandingteams beter met elkaar te laten samenwerken profiteren beiden. Denk aan datastrategie, KPI’s, content en mediakeuzes.
Tech M&A Insider: in deze aflevering gaat het over de vraag wat je doet nadat je je bedrijf verkocht hebt. Wat zijn de absolute do’s en don’ts?
Nieuwe technologie gaat het aanzien van de B2B-sector veranderen. Wie voorop wil blijven lopen, moet de pijnpunten kennen maar ook op kunnen lossen.
Het lijkt logisch: dat positieve feedback geven makkelijk is. Maar dat is niet helemaal waar, want positieve feedback is meer dan alleen dankjewel zeggen.
Podcast Tech M&A Insider: de Nederlandse podcast met alle tips over de kracht van Buy and Build. Deze keer met Laurens Platteeuw.
Veel producenten en merken zijn bezig met D2C, maar de scepsis groeit: er zitten veel haken en ogen aan. D2C verdwijnt niet maar moet wel veranderen.
Een goed plan voor een verbeterde Customer Experience is het halve werk. Maar het meekrijgen en motiveren van je medewerkers vraagt ook om een strategie.
Podcast Tech M&A Insider: de Nederlandse podcast met alle insider-tips over het verkopen van een techbedrijf. Deze keer met ‘legal’expert Matthijs van den Broek.
Het is menselijk om nieuwe ontwikkelingen niet direct te omarmen. Dat geldt ook voor Diversity, Equity, Inclusivity en Belonging binnen bedrijven.
De ‘waarom’-vraag ontpopt zich binnen de marketingwereld steeds meer als de belangrijkste vraag die organisaties zichzelf stellen.
Deze whitepaper onderzoekt het belang van Brand Control. De schade die je kunt ervaren zonder en de praktische stappen die je kunt nemen.
Waarom zijn grote organisaties politiek? Waarom jagen bedrijven kortetermijndoelen na? we hebben organisaties slaaf gemaakt van KPI’s. Dat kan anders.
Je merk vertegenwoordigt waarde: maar hoeveel? Met een mix van meetmethodes kwantificeer je die waarde zodat je betere strategische beslissingen kunt nemen.
Een sterke bedrijfscultuur helpt je om de tevredenheid, betrokkenheid en motivatie van je medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Dat doe je zo.