De ‘donkere materie’ van werk: waarom efficiëntie in een zwart gat verdwijnt
Inefficiënt werken brengt veel onzichtbare kosten met zich mee. Veel managers zeggen in het duister te tasten over wat er precies gaande is in hun bedrijf.
Inefficiënt werken brengt veel onzichtbare kosten met zich mee. Veel managers zeggen in het duister te tasten over wat er precies gaande is in hun bedrijf.
Hoe behaal je als relatief onbekende speler toch hoge conversies? Computerfabrikant Lenovo deelt haar ervaringen.
De digitale transformatie vraagt veel van de Chief Information Officer. Iedereen wil een ‘digital-first’-bedrijfscultuur. Dat blijft lastig in de praktijk.
Bij scale-ups kunnen de CFO en de financiële afdeling actief bijdragen aan groei door financiële gegevens en andere data inzichtelijk te maken.
Hoe kun je met een seizoensgebonden product als tulpen online succesvol zijn? En wat zijn de belangrijkste uitdagingen en technologische trends?
Hoe zet je de purpose van je organisatie door naar ideeën die je doelgroep bereiken en verbeter je zo je online verkoop?
Noor van Boven en Anna Brandt werkten bij bekende techbedrijven en zitten nu in de ‘angel scene’. Ze investeren voornamelijk in HR-tech en Fintech.
Hoe twee twintigers achter Kozijnshop.nl met innovatie en digitalisering in enkele jaren tijd een omzet van 5 miljoen realiseerden.
B2B-bedrijven moeten ordermanagement de aandacht geven die het verdient, in plaats van te zien als ‘iets dat gebeurt in het ERP’. Maar hoe doe je dit?
Wat wordt jouw e-commerce-strategie de komende jaren? Hoe blijf je wendbaar en wat zijn je alternatieven om te groeien?
AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?
Niet elke vernieuwing leidt tot verbetering. Je moet eerst de juiste vraagstukken vinden. Maar hoe vind je de problemen die het waard zijn om op te lossen?
Hoe geef je je e-commerce-strategie vorm? En hoe speel je optimaal in op teokomstige ontwikkelingen binnen e-commerce?
Een marketingmanager die zelf digitaal wil adverteren loopt tegen tal van obstakels aan, wat onderaan de streep doorgaans teleurstellende resultaten oplevert. Dat kan en moet eenvoudiger.
Veel organisaties halen nog niet alles uit Performance Branding. Hoe komt dit en hoe zorg je dat branding en performance elkaar versterken?