Pragmatisch verandermanagement in vijf stappen
Van verandermanagement krijgen veel mensen de kriebels. Vijf stappen om verandering in een organisatie op een pragmatische manier door te voeren.
Van verandermanagement krijgen veel mensen de kriebels. Vijf stappen om verandering in een organisatie op een pragmatische manier door te voeren.
Met de komst van de Digital Markets Act, de Digital Services Act en het Nederlandse wetsvoorstel Bescherming Consumentenbescherming lees je steeds meer over mogelijke targeting- en cookiealternatieven. Toch zijn er maar twee échte alternatieven: contextual targeting en locatie-targeting.
Het bijzondere verhaal van Service Apotheek. De franchiseorganisatie besloot meer dan vijf jaar geleden zich beter te profileren en als merk vorm te geven.
Een gesprek met Gemma Bloemen van Creandum. Vanuit Londen investeert ze in bedrijven die de nieuwe Spotify, Kahoot of Klarna kunnen worden.
D2C naast B2B kan conflicten opleveren met resellers. Uit angst daarvoor beginnen sommige bedrijven überhaupt niet aan D2C. Hoe pak je zulke problemen aan?
Het is een uitdaging om te zorgen dat marketingstrategieën relevant en niet-storend zijn. Voor Blokker bracht contextueel adverteren goede resultaten.
Alléén verkoop van spullen is geen winnende strategie meer voor grote bedrijven. Is retailmedia straks voor iedereen nodig om winstgevend te blijven?
Marcel van der Heijden investeert sinds kort voor Fortino Capital in B2B SaaS-bedrijven, met name in de Benelux. Wat zoekt hij in bedrijven?
Retailmedia wordt steeds belangrijker. Hoe pak je het aan als je als bedrijf zelf ook advertenties van anderen op je site wilt gaan plaatsen?
Data kunnen zorgen voor een efficiënter warehouse én voor nauwkeurige voorspellingen over bijvoorbeeld de orderstromen. Hoe kun je al die data gebruiken?
Het mkb kent al veel uitdagingen, maar juist nu kunnen mkb-bedrijven een grote slag slaan door in te zetten op digitalisatie. Vijf tips voor snel resultaat.
Werken met gestresste pakketbezorgers is op deze krappe arbeidsmarkt niet slim. Zorg daarom voor de best mogelijke werkomstandigheden voor je bezorgers.
Als je als bedrijf een nieuwe Coolblue wil zijn, ga je voorbij aan je eigen identiteit en klanten. En juist dat is het startpunt voor excellente CX.
Over de financiële administratie rijst vaak de vraag: zelf doen of uitbesteden? Het antwoord schuilt meestal in de juiste combinatie van beide.
De financiële afdeling is getransformeerd tot een cruciaal onderdeel binnen iedere organisatie. De rol van de CFO daarin en het team is ook veranderd.