More stories

De ‘donkere materie’ van werk: waarom efficiëntie in een zwart gat verdwijnt

Inefficiënt werken brengt veel onzichtbare kosten met zich mee. Veel managers zeggen in het duister te tasten over wat er precies gaande is in hun bedrijf.

Strategy

Kiezen voor Retail

Hoe behaal je als relatief onbekende speler toch hoge conversies? Computerfabrikant Lenovo deelt haar ervaringen.

Strategy

Uitdagingen voor de CIO in de digitale transformatie (en hoe je ze overwint)

De digitale transformatie vraagt veel van de Chief Information Officer. Iedereen wil een ‘digital-first’-bedrijfscultuur. Dat blijft lastig in de praktijk.

Digital Transformation

Scale-up? Je financiële afdeling kan je actief helpen met opschalen

Bij scale-ups kunnen de CFO en de financiële afdeling actief bijdragen aan groei door financiële gegevens en andere data inzichtelijk te maken.

Strategy

E-commerce in bloemenland

Hoe kun je met een seizoensgebonden product als tulpen online succesvol zijn? En wat zijn de belangrijkste uitdagingen en technologische trends?

Strategy

Een nieuwe webshop: van concept tot oplevering

Hoe zet je de purpose van je organisatie door naar ideeën die je doelgroep bereiken en verbeter je zo je online verkoop?

Strategy

Van Boven en Brandt (Invested): ‘Investeren in wie beperkt toegang tot kapitaal heeft’

Noor van Boven en Anna Brandt werkten bij bekende techbedrijven en zitten nu in de ‘angel scene’. Ze investeren voornamelijk in HR-tech en Fintech.

Strategy

Hoe innoveer en digitaliseer je in een traditionele markt?

Hoe twee twintigers achter Kozijnshop.nl met innovatie en digitalisering in enkele jaren tijd een omzet van 5 miljoen realiseerden.

B2B Digital

Van ordercreatie naar ordermanagement: een essentiële volgende B2B-stap

B2B-bedrijven moeten ordermanagement de aandacht geven die het verdient, in plaats van te zien als ‘iets dat gebeurt in het ERP’. Maar hoe doe je dit?

Strategy

Bereid je voor op de toekomst met de juiste e-commerce-strategie

Wat wordt jouw e-commerce-strategie de komende jaren? Hoe blijf je wendbaar en wat zijn je alternatieven om te groeien?

Strategy

De status quo in de adoptie van AI en hoe je als bedrijf verder komt

AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?

Artificial Intelligence

Echt innoveren? Ga voor waardevolle problemen

Niet elke vernieuwing leidt tot verbetering. Je moet eerst de juiste vraagstukken vinden. Maar hoe vind je de problemen die het waard zijn om op te lossen?

Strategy

Hoe maak je je e-commerce-model future proof?

Hoe geef je je e-commerce-strategie vorm? En hoe speel je optimaal in op teokomstige ontwikkelingen binnen e-commerce?

E-commerce

De kracht van eenvoud in digitaal adverteren

Een marketingmanager die zelf digitaal wil adverteren loopt tegen tal van obstakels aan, wat onderaan de streep doorgaans teleurstellende resultaten oplevert. Dat kan en moet eenvoudiger.

Strategy

Performance Branding: ‘Grow with The Flow’

Veel organisaties halen nog niet alles uit Performance Branding. Hoe komt dit en hoe zorg je dat branding en performance elkaar versterken?

Strategy