Franse Twitteraars kunnen geld overmaken per tweet
Met een tweet geld overmaken naar een andere Twittergebruiker, dat is wat in Frankrijk mogelijk is bij klanten van de bank van Groupe BPCE.
Met een tweet geld overmaken naar een andere Twittergebruiker, dat is wat in Frankrijk mogelijk is bij klanten van de bank van Groupe BPCE.
Schoenfabrikant Ugg heeft DigitasLBi-dochter Lost Boys geselecteerd voor de creatie en uitvoering van zijn socialmediastrategie in Europa.
Twitter experimenteert dagelijks met nieuwe toepassingen. Dat valt niet altijd even goed onder de Twitteraars. Een reactie vanuit het Nederlandse hoofdkwartier.
Unibet heeft als eerste online kansspelaanbieder een automatische leeftijdscontrole ingevoerd voor al zijn Twitteraccounts.
Unibet voldeed naar eigen zeggen al aan richtlijnen die door de overheid en brancheorganisaties zijn opgesteld ten aanzien van deelname aan online kansspelen door minderjarigen, maar gaat met het invoeren van leeftijdscontrole nog een stap verder in het uitsluiten van minderjarigen van haar aanbod.
Unibet vraagt gebruikers om hun leeftijd te bevestigen wanneer zij een Unibet-account willen volgen.
Eerder dit jaar introduceerde Unibet het Player Safety – Early Detection System, dat proactief in staat is het speelgedrag van klanten te monitoren en opvolging te geven aan eventueel problematisch speelgedrag.
Een groeiende groep veelal jonge Nederlandse ontwerpers, engineers en marketeers werkt voor grote startups in Silicon Valley. Van Twitter, Google, Airbnb tot Nest en Pebble. Hoe is het om te werken voor the big guys? En wat is volgens hen the next big thing? We vroegen het aan een vijftal digitale avonturiers.
Microblog Twitter wil meer doen met marketingcampagnes rond speciale evenementen en richt daartoe een soort oorlogskamer in onder leiding van merkstrateeg Ross Hoffman.
Gebruikers van Twitter kunnen binnenkort direct vanuit hun time line artikelen gaan kopen met een druk op de knop. De proeven lopen nu in Amerika. Nederland is technisch gezien gereed om snel aan te haken.
Twitter heeft sinds kort een hoofdkantoor in Nederland, en Suzanne Ekel is daar Marketing Manager. Wat doet de Nederlandse organisatie precies? En kunnen we al adverteren op Twitter en hoe dan? Wat is een praktisch voorbeeld?
Twitter heeft vandaag het zelfbedieningststaion voor kleine adverteerders geopend! Tot voor kort moest je een paar duizend euro aan budget klaar hebben liggen als je in Nederland (en België en Luxemburg) aan de slag wilde met Twitters promoted producten (de advertentievormen die Twitter aanbiedt). Maar het belangrijkste in deze zin staat vooraan: “Tot voor kort”.
Twitter heeft haar adverteerders analysetool geopend voor iedereen, ongeacht of je adverteerder bent of niet. Ik ben de tool natuurlijk direct gaan gebruiken. Wat kan dit hulpmiddel voor je betekenen?
Twitter begint een trainingprogramma voor adverteerders om ze vertrouwd te maken met nieuwe mogelijkheden van het microblog. Twitter is het programma Flight School gestart met drie partners Starcom MediaVest, MEC en Omnicom Group.
Twitter opent zijn advertentienetwerk in twaalf nieuwe Europese landen. Het zijn vooral adverteerders in het zuiden en oosten van het continent die nu met commerciële berichtjes aansluiting kunnen zoeken op lopende discussies en lokale actualiteiten.
Twitter heeft de timeline op het mobiele platform aangepast. Favoriete tweets van mensen die je volgt kunnen in jouw timeline worden geplaatst. Wat betekent dit voor marketeers?
Twitter introduceert mogelijk nog dit jaar een koopknop, samen met betaalverwerker Stripe. Vermoedelijk hoeven gebruikers voor het afwikkelen van transacties Twitter niet eens te verlaten.
De focus van Twitter verandert. Wie nu de statistieken gebruikt, ontdekt dat Twitter de nadruk aan het leggen is op bereik van en engagement met tweets. Het Twitter statistieken platform dat voorheen voorbehouden was aan adverteerders, is nu beschikbaar voor iedereen.