-

Gaspard Jaspers (Sjoprz): ‘Met slim boodschappen doen bespaart een gezin 30%’

Zijn eigen gezin met vier kinderen brachten Gaspard Jaspers op het idee: boodschappen doen moet goedkoper kunnen. Maar om zelf alle supermarkten af te lopen op zoek naar aanbiedingen kost heel veel tijd. Dus bedacht hij Sjoprz.

“Wij zijn de supermarkt over alle supermarkten heen. Wij helpen jou om je boodschappen op elk moment zo goedkoop mogelijk te doen. Een gezin met twee kinderen geeft ongeveer 9000 euro per jaar aan boodschappen uit. Je kunt daar 20 tot 30 procent op besparen. Dat kan door prijsverschillen maar ook door de aanbiedingen die iedere week anders zijn,” zegt Jaspers tegen Top Names.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

1 Reactie

Serge - 010marketing

Mooi inititiatief, zou top zijn als dit helemaal vlekkeloos werkt. Als test aangemeld op de site, maar ik kwam er uiteindelijk niet uit hoe ik nou verder kon en hoe ik er echt van kan ‘profiteren’. Als boven gemiddelde internet gebruiker lijkt me dat er dus qua logica/UX nog werk aan de winkel is. Ik zou een hele duidelijke ‘hoe werkt Sjoprz’ video toevoegen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond