Bekijk

Bekijk
0
4.2k

Korte koffiepauze webinar: de 5 belangrijkste tips voor een betere klantenservice

In de koffiepauze-webinar van Zendesk krijg je de belangrijkste tips te horen tijdens je koffiepauze. Klantenservice experts laten je in 5 tips zien hoe je jouw klantenservice kan optimaliseren.

Het leveren van kwalitatieve klantenservice is niet makkelijk. Verwachtingen van klanten blijven groeien. Het goede nieuws is echter, dat er meer manieren zijn om aan deze verwachtingen te kunnen voldoen dan je denkt.

Deze korte webinar gaat over

  • Hoe je je team met de juiste tools uitrust.
  • Hoe je technologie omarmt, zodat je efficiënter werkt.
  • Hoe data je helpt de juiste beslissingen te maken over je klantenservice.

Bekijk wat de 5 belangrijkste tips zijn voor een betere klantenservice, zodat je supportteam haar interacties kan verbeteren met je waardevolste asset: je klanten.

Martine Niermans