0
3.8k
Channel: Cross Border

Zo ontwikkel je een gepersonaliseerd, eenvoudig, schaalbaar en betrouwbaar betaalproces

Volgens de nieuwe voorspelling van eMarketer zal in 2019 meer dan een kwart van de wereldbevolking gebruiken maken van mobiele apps om betalingen te verrichten. Hoe speel je hier op in? Door een gepersonaliseerd, eenvoudig, schaalbaar en betrouwbaar betaalproces te bieden. Je consumenten verwachten een gepersonaliseerde ervaring en zijn op zoek naar een speciale band met jouw merk.

De essentiële gids voor het ontwikkelen van je e-commercestrategie

Dit eBook biedt handvatten en praktische tips voor het ontwikkelen van een gepersonaliseerd, eenvoudig, schaalbaar en betrouwbaar betaalproces. Het eBook gaat in op:

  • Het bieden van een gepersonaliseerde en menselijke winkelervaring.
  • Het selecteren van een betaalpartner in drie stappen.
  • De vier belangrijkste vereisten voor online groei.
Nieuwkomer in e-commerce? Gebruik deze tips

Het kiezen van een betaalprovider, het kiezen van je logistieke partners, het bouwen van een gepersonaliseerde webshop en het bieden van een relevante customer experience, het zijn allemaal zaken waaraan je moet denken als nieuwkomer in e-commerce. Maar hoe maak je de juiste keuzes? De whitepaper beschrijft de belangrijkste onderdelen van een succesvolle start binnen online retail.

Het is belangrijk om te kiezen voor tools en partners die met je meegroeien. Het bijvoorbeeld handig om in het begin gelijk te kiezen voor een schaalbaar en robuust e-commerceplatform. Daarnaast hechten consumenten veel waarde aan security, zoals HTTPS en authenticatie. Een bureau of specialist kan je helpen bij het maken van de juiste keuzes en in kaart brengen welke koppelingen en API’s je nodig hebt.

Het selecteren van een betaalpartner in drie stappen

Een simpel, soepel en gebruiksvriendelijk betaalproces is een absolute must in e-commerce. Maar hoe selecteer je een geschikte betaalpartner? De whitepaper beschrijft de drie belangrijkste selectiecriteria:

  • Zet security op de eerste plaats.
  • Kies voor eenvoud.
  • Maak gebruik van een stabiele infrastructuur.
Geef je online groei een boost

Zestig procent van aankopen wordt verlaten vóór betaling, blijkt uit onderzoek van Ingenico. Hoe voorkom je dit? En hoe je een gedenkwaardige, persoonlijke en menselijke ervaring voor je klanten creëren? De whitepaper beschrijft vier manieren om de online groei van je webshop een boost te geven:

  1. Optimaliseer en stroomlijn de gebruikerservaring.
  2. Vind de juiste balans tussen betaalmethoden.
  3. Voorkom fraude.
  4. Analyseer en optimaliseer.

Daarnaast beschrijft de whitepaper hoe je met chatbots en gamification de klantervaring tijdens het betaalproces kunt verbeteren.

Cross border e-commerce: Nieuwe markten, nieuwe regels

Als het goed gaat met je webshop binnen Nederland is internationale expansie de volgende stap. Na het selecteren van je doelmarkten, is het belangrijk om aandacht te besteden aan het bieden van een optimale klantervaring in de desbetreffende regio. Lokalisatie is hierbij het sleutelwoord. Eigenlijk moet je helemaal opnieuw beginnen, je moet een keuze maken in welke taal je wilt communiceren, je prijzen aanpassen aan de lokale valuta en de lokale betaalmethoden integreren in je expansiestrategie.

De whitepaper beschrijft de belangrijkste verschillen tussen Nederland, Spanje, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en België. Daarnaast kan een full-service betaalpartner zoals Ingenico ePayments kan je helpen bij het ontwikkelen en optimaliseren van je e-commercestrategie.

Inhoud:
  • Maak e-commerce menselijk
  • Het e-commerce avontuur van A tot Z
  • Het lanceren van je e-commercebusinnes
  • Geef je online groei een boost
  • Nieuwe markten, nieuwe regels
  • Over Ingenico ePayments
Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie Emerce