Deel dit artikel
-

Adfactor schakelt Snapchat in voor ‘momentmarketing’

Adfactor zet Snapchat als platform voor zijn influencers. Zo hoopt het Haagse bureau, de grootste bemiddelaar voor vloggers in Nederland, een jonger publiek te bereiken.

Snapchat is vooral geschikt voor wat Adfactor ‘momentmarketing’ noemt. De eerste Snapchat specialist is reeds aangesteld, Ramon Lukkien. Hij gaat Snapchat adverteren verder ontwikkelen.

Snapchat bereikt 100 miljoen dagelijks actieve gebruikers die gezamenlijk elke dag zo’n 8 miljard ‘Snaps’ kijken. Volgers op Snapchat kenmerken zich verder door hun betrokkenheid. Deze hoge mate aan engagement zorgt voor aantrekkelijke kansen voor adverteerders, meent Adfactor.

Adfsctor adviseert Snapchat voor het promoten van bijvoorbeeld aan het weer gerelateerde acties of acties die passen bij feestdagen of uitslagen van sportwedstrijden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond