Deel dit artikel
-

Digital Marketing Live! uitgelicht: Tony’s Chocolonely

Afgelopen november vierde Tony’s Chocolonely hun tiende FAIRjaardag in een volle Gashouder in Amsterdam. Met een gemiddelde omzetgroei van zo’n 80 procent in de afgelopen drie jaar blijft het bedrijf maar groeien. Maar hoe doet dit relatief onbekende merk dit?

Aan marktonderzoek doen ze niet, op prijs wordt niet geconcurreerd en ook zijn er geen grote reclames op tv of in bladen. Maar hun achterban is een sterke engaged online gemeenschap met een hart voor het merk. Tijdens deze presentatie vertelt Pascal van Ham hoe zij de wereld langzaam veroveren met hun slaafvrije chocolade.

Sinds januari 2015 werkt Pascal van Ham als Marketing Manager bij Tony’s Chocolonely. Bij Heineken heeft Van Ham 13 jaar ervaring.

Pascal spreekt 26 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam tijdens Digital Marketing Live. Tickets zijn hier te koop.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond