Deel dit artikel
-

Digital Marketing Live! uitgelicht: Grolsch

In 2015 vierde Grolsch haar 400-jarig bestaan en plopte jde bierbrouwer een beugel samen met bierliefhebbers die een hoofdrol speelden in een eenmalige jubileum commercial. Via social media riep het biermerk Nederland op om videopnames in te sturen van het ploppen van een beugel. Ook een aantal bekende Nederlanders gaven een originele draai aan hun plop-video. Je hoort er meer over tijdens Digital Marketing Live.

Melanie Koning is een gedreven marketeer die houdt van pragmatisme. Ze is al 20 jaar werkzaam bij Grolsch in diverse marketing functies, zowel internationaal als nationaal. Ziet altijd weer nieuwe uitdagingen in nieuwe functies.

Trots op de introductie van merken als Kornuit, Peroni en De Klok, alsmede voor de verdere groei van Grolsch Pilsner en Speciaalbieren.

Melanie Koning spreekt 26 mei op Digital Marketing Live in de Amsterdamse Beurs van Berlage. Kaarten zijn hier te koop.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond