Deel dit artikel
-

Webwarenhuis fonQ breidt lifestyle assortiment uit

Webwarenhuis fonQ voegt diverse bekende merken toe aan het lifestyle assortiment. Na DKNY, Ted Baker, Herschel Supply Co. en Guess is nu ook onder meer Ray-Ban vertegenwoordigd.

Het warenhuis, dat zich focust op producten in de domeinen wonen, koken en lifestyle, biedt hierdoor naar eigen zeggen een nog completer assortiment voor zijn klanten. Voorheen richtte het bedrijf zich vooral op lokale en Scandinavische merken.

Op dit moment bestaat het totale lifestyle assortiment uit ruim 10.000 producten; zo’n vijftien procent van het gehele assortiment van fonQ dat inmiddels naar 70.000 producten gaat.

Het online warenhuis levert sinds kort ook speakers, koptelefoons en sporthorloges, naast tassen, reisbagage, horloges, sieraden en zonnebrillen.

Eind mei werd bekend dat fonQ voorbereidingen treft om allereerst in Amsterdam en mogelijk later ook elders eigen fysieke winkels te openen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond