Deel dit artikel
-

Nieuw Nederlands fullservice bureau richt zich op Instagram

Influencer agency First en social media agency A friend of mine beginnen fullservice Instagram bureau Filter. Dat bureau gaat zich toeleggen op adverteren via Instagram.

Met hun nieuwe bureau willen Rocco Stallvord, Arjan van de Steeg en Marcel van der Heijden ‘de kracht van het visuele netwerk Instagram benutten door het aanbieden van content, campagnes, influencers, advertising en analytics’, vertellen ze aan Adformatie.

Stallvord en Van de Steeg zijn oprichters van influencer agency First, een bureau dat merken koppelt aan invloedrijke bloggers en influencers op social media. Van der Heijden is oprichter/directeur van social media agency A friend of mine, gespecialiseerd in het bedenken en uitvoeren van content en campagnes op Facebook.

Beide partijen hadden al enige ervaring  Instagram. Bij Facebook draait alles om vriendschappen en conversatie. En dus zul je niet snel een totaal onbekende gaan volgen. Bij Instagram volg je mensen omdat je het het te gek vindt wat ze plaatsen.

Filter biedt merken de kans om zich te associëren met fotografie talent. En wel door het aanbod te selecteren (filteren) en geschikte Instagrammers te verbinden met merken.

Deel dit bericht

3 Reacties

thomas

hoe kun je nou full service zijn als je je alleen op instagram richt?

Sjoerd

Dan ben je full service specialist 😉

Arnoud

All round full service specialist?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond