Deel dit artikel
-

Thule Group naar Emerce B2B Online

Annie Scopel van de Thule Group is toegevoegd aan het programma van Emerce B2B Online, op 18 juni in Maarssen.

Sinds Annie Scopel de B2B e-commerce-website lanceerde bij Thule Group, om de werkdruk van haar team te verminderen, zijn zowel de online orders als de klanttevredenheid significant gestegen.

Het Zweedse merk Thule, dat al sinds 1942 bestaat, ontwikkelt oplossingen voor ‘outdoor’ enthousiastelingen. Onder de slogan Bring your life biedt Thule een breed assortiment aan producten.

Tijdens B2B Online 2015 vertelt Scopel, verantwoordelijk voor alle customer service-activiteiten van Thule in Noord-Amerika en Canada, hoe zij het nieuwe platform zo succesvol in het bedrijf integreerde en sindsdien nieuwe bedrijfsonderdelen naar het platform overzet.

Naast een sterk inhoudelijk programma biedt B2B Online volop mogelijkheden tot netwerken met collega’s in B2B marketing en commerce van bedrijven als ABN AMRO, Ahold, Boekel, Bol.com, Cendris, Damen Shipyards, DNB, Dura Vermeer, GITP, IBM Nederland, Imtech, Innovam, KPN, Menzis, Nuon, Ormit, Pearson, Phoenix Contact, PinkRoccade, Rabobank, Raet, SAS, T-Mobile, TNS, Unilever, UPC, Van Gansewinkel en Vanderlande.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond