Mark Appel (CM.com) ‘Wat moet ik met conversational marketing?’
Mark Appel is chief marketing officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing bij bedrijven als Exact, Twinfields en Apple.
Door corona zitten verschillende digitale marketing trajecten in een stroomversnelling en is het slim voor een marketeer om naast marketing automation ook naar conversational marketing te kijken. Conversational marketing is het gebied van marketing bedrijven met webchat, chatbot, WhatsApp, SMS, en ook Google Home. Het zit vooral onderin de funnel. Hans Voorn interviewt Mark en het gesprek gaat over wat is het? Wat moet ik ermee? En waar gaat dat heen?
Eerder spraken Hans Voorn en Mark Appel ook over marketing automation en hoe je dat kunt inzetten voor je business. Dat gesprek vind je hier.
Emerce heeft onlangs onderzoek gedaan naar marketing automation software, nu gratis te downloaden: ‘Investeringen in marketingtechnologie 2019/2020‘.
Bekijk hier het hele interview (12.26 minuten):
Over de auteur: Hans Voorn werkt als manager marketing, online en big data voor Dela.
Gerelateerd event
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Marc de Groot - DGOC Online Marketing
De 1-op-1 communicatie met je eindklant en de manier waarop je dit doet wordt steeds belangrijker. De onderscheidende factor zit daar voor veel bedrijven in mijn optiek.