Elf procent online elektronicahandel is tweedehands
De Europese markt voor online verkoop van tweedehands, opgepoetste elektronica groeit tot 11,5 miljard euro in 2025. Dat is elf procent van de totale online verkoop van elektrische apparaten....
De Europese markt voor online verkoop van tweedehands, opgepoetste elektronica groeit tot 11,5 miljard euro in 2025. Dat is elf procent van de totale online verkoop van elektrische apparaten....
De helft van Europa's grootste marketplaces zijn op een of andere manier gespecialiseerd in een bepaald domein, aldus de jongste 'Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe'.
De online mode- en beautymarkt in Europa was vorig jaar 122 miljard groot en die groeit komende vier jaar met nog eens achttien procent. Dat komt met name door...
De Nederlander doet slechts vijftien procent van zijn online aankopen bij een webwinkel in een ander land. Opgeteld gaat het om zo'n vijf miljard euro.
De Europese online modemarkt groeit komende jaren met de helft tot 175 miljard euro. Dat verwacht althans Cross-Border Commerce Europe, dat Zalando als grootste platform aanwijst.
Nederlandse digitale consumenten kopen het minst bij webwinkels in andere EU-landen. Slechts vijftien procent van de uitgaven, oftewel ruim vier miljard euro, gaat daar naartoe. De rest wordt in...
Internationaal werkende omnichannel retailers en webwinkels realiseerden vorig jaar een gezamenlijke crossborder omzet van 146 miljard euro. IKEA staat bovenaan.
Offline georiënteerde modewinkels in Europa hebben de door COVID-19 verloren omzet niet kunnen compenseren met toegenomen internethandel. De verliezen zijn groter dan de toch indrukwekkende digitale omzetsprongen. De consument...
Een kleine 23 procent van het e-commercevolume in Europa betreft handel over de landsgrenzen. Hier is een bedrag mee gemoeid van 95 miljard euro, zo laat een onderzoek van...