H&M integreert Snap-technologie in zijn app
H&M integreert bij wijze van actie AR-technologie van Snap in zijn app. Wie de noviteit gebruikt, kan drie creaties 'passen' maar niet kopen.
H&M integreert bij wijze van actie AR-technologie van Snap in zijn app. Wie de noviteit gebruikt, kan drie creaties 'passen' maar niet kopen.
Zelfs nu meer fysieke winkels open gaan, ziet H&M de online verkopen nog steeds toenemen. In het vierde kwartaal nemen die met tien procent toe.
Pakketbezorger Budbee plaatst in dertien Nederlandse filialen van H&M pakketkluizen. Dat levert de winkels extra voetverkeer op en de consument gemak, omdat hij een extra bezorgoptie krijgt.
H&M's Rewear-platform wil de verkoop van tweedehands kleding stimuleren: signaal van de trend van hergebruik en een nieuwe invulling van Purpose Marketing.
Een bodyscan laten maken en dan kledingsuggesties op maat krijgen. Dat is hoe de winkel van de nabije toekomst er bij H&M uitziet.
De omzet in het tweede kwartaal is bij H&M met vijftig procent gedaald vanwege het coronavirus. De helft van de winkels was twee maanden dicht. Het online kanaal bood...
De vijfduizend fysieke winkels van H&M Group worden versneld aangepast aan het veranderende winkelgedrag van de consument. Winkels moeten meer inspiratie gaan bieden, nauw vervlochten zijn met het online...
Klanten van H&M in Nederland kunnen nu kleding shoppen, meenemen en hoeven dat pas later te betalen als ze thuis zijn. De kledingwinkel werkt hiertoe samen met betaalprovider Klarna.
De online verkopen bij H&M Group groeien twee keer harder dan het gemiddelde van de retailketen. Behalve nieuwe labels vergroot de groep zijn bereik ook met aansluiting op grote...
Nederland is het eerste land buiten Zweden waar H&M zijn nieuwe winkelformule Afound lanceert. De online marktplaats met retailfilialen gaat hier in het najaar van 2019 van start.
H&M Group en Klarna gaan een internationale strategische samenwerking aan. De technologie van het betaalbedrijf komt achter alle H&M’s. De
H&M onderzoekt of en wat het kan doen met voice-apps en werkt daartoe samen met Google. Eerste toepassing: een app die een persoonlijke stylist aanroept, letterlijk: opbelt, voor gesproken...