Merendeel Nederlandse huishoudens heeft smarthome producten
In Nederland zijn ruim 4,8 miljoen huishoudens in het bezit van minimaal één smarthome product (59%). Dat is een stijging van slechts twee procentpunten ten opzichte van vorig jaar....
In Nederland zijn ruim 4,8 miljoen huishoudens in het bezit van minimaal één smarthome product (59%). Dat is een stijging van slechts twee procentpunten ten opzichte van vorig jaar....
In het afgelopen jaar volgden 3,6 miljoen Nederlanders één of meerdere online opleidingen. Per persoon werd er gemiddeld duizend euro aan deze opleidingen besteed. In totaal werd er tegen...
De totale markt voor product abonnementen groeit in het komende jaar naar verwachting van 1,4 miljard naar 2,4 miljard euro. Nederlanders zijn het meest geïnteresseerd in een (online) abonnement op...
Pakketbezorgers als PostNL en DHL bezorgen veertien procent van de pakketjes op de verkeerde dag. Daar staat tegenover dat de eigen bezorgdiensten van winkels zoals Coolblue of Albert Heijn...
De helft van de Nederlandse huishoudens beschikt nu over een of meer smarthome-apparaten. Eind 2019 was dat nog 42 procent. Uit onderzoek van Multiscope blijkt dat Nederlandse consumenten vorig...
Het aantal Nederlandse huishoudens dat digitale gestuurde verlichting gebruikt is afgelopen twee jaar met dertig procent gestegen. Daarmee behoort het tot een van de populairste 'slimme' productgroepen.
Nieuw onderzoek van Multiscope laat zien dat het aandeel in kijkminuten voor video on demand groter is dan lineaire televisie. "Een kantelpunt in de mediawereld", aldus John Kivit.
Er staat voor 1,7 miljard euro aan slimme elektronica in de Nederlandse huishoudens. In 2018 alleen bedroeg de groei zeventig procent. Marktonderzoeker Multiscope: 'Smart devices ontstijgen de fase van...
Bijna anderhalf miljoen Nederlanders kijkt regelmatig naar videostreams van anderen terwijl die aan het gamen zijn. Vaak zoeken de kijkers niet direct speltips, maar zien de gameplay van anderen...
Multiscope gaat een nieuw panel oprichten en rust die respondenten uit met een nieuwe, eigen app. Die is erop gericht om hen thuis en op locatie direct mobiel te...
Er zit weinig groei meer in het aantal gebruikers van sociale media in Nederland. Dat stelt onderzoeksbureau Multiscope, die 8500 Nederlanders consulteerde. Het gebruik in uren van vooral...