Uitgeverij Telegraaf verandert naam in Mediahuis
De bedrijfsnaam Telegraaf Media Groep (TMG) verdwijnt. Per maandag 4 november 2019 verandert die in Mediahuis Nederland.
De bedrijfsnaam Telegraaf Media Groep (TMG) verdwijnt. Per maandag 4 november 2019 verandert die in Mediahuis Nederland.
De Persgroep en Telegraaf Media Groep (TMG) overwegen een joint venture in het automotive domein. De online platformen Gaspedaal.nl (TMG) en AutoTrack.nl (de Persgroep) gaan verder in Automotive Mediaventions,...
Uitgever TMG verkoopt de online titels Upcoming en Autobahn en trekt de stekker uit financieel-economische website DasKapital.
TMG sluit een strategisch samenwerkingsverband met het nieuwe YouTube-servicebureau 5PM uit Amsterdam. Het mediabedrijf wil de exploitatie van zijn video's op het videoplatform laten verbeteren.
TMG stapt over op header bidding met zijn hele inventaris voor online reclame. Hierdoor moeten alle belangstellende adverteerders gelijke kans hebben om hun commerciële boodschap op Telegraaf-titels uit te...
De Persgroep, Sanoma en TMG breiden hun gezamenlijke datadienst NLProfiel uit zodat adverteerders en bureaus ook programmatic reclamecampagnes kunnen inkopen.
Dagblad Metro lanceert onder de naam Music City een online muziekplatform om een jonger, muziekminnend publiek te adresseren.
De drie uitgevers beginnen samen de datadienst NLProfiel om adverteerders van meer en betere profielgegevens te voorzien. Het project staat open voor deelname van andere partijen uit media en...
Wel of toch niet, TMG lijkt er nog niet helemaal uit of het Geenstijl wil verkopen. Het gerucht steekt nu de kop op dat een zakenbank is gevraagd de...
TMG dient bij Euronext het verzoek in om zijn notering aan den Amsterdamse beurs in te trekken. Inmiddels is 98,5 procent van de aandelen in handen van Mediahuis.
Xavier van Leeuwe wordt per 1 oktober directeur Consumenten bij Telegraaf Media Groep. Hij verlaat NRC Media waar hij een indrukwekkende datastrategie heeft opgebouwd.