Black Week start en Sint trappelt, e-commercesector op scherp
Het wordt spannend komende week met de pakjes en cadeautjes. Black Friday en Sinterklaas vallen praktisch samen. In het béste geval komt tien à twintig procent van de pakketjes...
Het wordt spannend komende week met de pakjes en cadeautjes. Black Friday en Sinterklaas vallen praktisch samen. In het béste geval komt tien à twintig procent van de pakketjes...
Zonder het nog goed te beseffen, kan de e-commercesector in Nederland volgende maand fiks ontregeld raken. Black Friday en Sinterklaas vallen praktisch gelijk en ook Kerst en Nieuwjaar vallen...
Januari: tijd voor een terugblik op de pakketbezorging in 2023. Meer of minder vertragingen? Black Friday? En hoe zat het met de regionale verschillen?
Door slimmer in te pakken, kunnen realiseren webwinkels tien tot twintig procent transportkosten besparen. Mede-oprichter Jeroen Gehlen van Wuunder voert Tetris-verpakken in.
Verzendkosten: in rekening brengen? Antwoord: het is slimmer om het proces van bezorgen (en ophalen) efficiënter in te richten en retouren te reduceren.
December is traditiegetrouw de drukste maand van het jaar voor de logistieke sector. Met Sinterklaas en kerst rennen pakketbezorgers zich
Toen tijdens Corona iedereen online ging bestellen liep de bezorging vaak in het honderd. Inmiddels gaat dat stukken beter, zo blijkt uit cijfers.
Iedereen heeft inmiddels te maken met de problemen rond pakketbezorging. Waar zitten de knelpunten en is er op korte termijn een oplossing? (Kort: nee.)
Al die busjes van bezorgers... Thuisbezorgen is vaak al duurzamer dan traditioneel winkelen. Maar het kan nog efficiënter, vooral op de laatste kilometers.
Ieder touchpoint in de customer journey kan het verschil maken. Hoe doe je dat in de check-out, waar de klant zijn uiteindelijke beslissing maakt?
De balans na één jaar coronacrisis in de transportindustrie? Veel flexibilitiet maar ook toenemende klachten. Oplossingen: samenwerking en digitalisering.
Transport van goederen is complex en dat heeft gevolgen voor de tijd én de kosten van levering. Om facturatiechaos te voorkomen: drie aandachtspunten.