Zalando lanceert platform influencermarketing
Zalando start een platform waar merken socialinfluencers kunnen vinden om voor hen reclame te bedrijven richting hun fans.
Zalando start een platform waar merken socialinfluencers kunnen vinden om voor hen reclame te bedrijven richting hun fans.
AutoScout24 lanceert een nieuwe campagne, inclusief enkele 360 graden films, om autobedrijven inzicht te geven in de belevingswereld van hun klanten.
DigitasLBi Nordics heeft voor fabrikant Husqvarna van tuin- en bosbouwgereedschap een spel ontwikkeld om in VR met een kettingzaag te gamen.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de tijdelijke, exclusieve introductie-app voor de nieuwe smartphone van OnePlus.
The Next Rembrandt, een 3D-geprint schilderij op basis van data uit het oeuvre van de meester. Een gewaagd avontuur van ING en JWT met verbluffend resultaat.
Kortingscode.nl opent eind deze maand een popupstore in de Amsterdamse binnenstad. Er wordt speciaal ruimte ingewijd voor socialinfluencers, maar de deuren staan ook open voor toevallige passanten en belangstellenden.
Gisterenavond is tijdens het Free to Move-event de nieuwe campagne van het Prinses Beatrix Spierfonds gelanceerd. De campagne zal via een online commercial onder de aandacht worden gebracht.
Luchtvaartmaatschappij easyJet brengt zijn communicatieactiviteiten in Nederland onder bij Etcetera, Red Urban en Daybreak.
Unilever koopt de Dollar Shave Club, het online bedrijf waar klanten scheermesjes en aanverwante verzorgende artikelen kunnen bestellen. De producent bevestigt woensdag de berichtgeving hierover in Fortune, maar wil niet zeggen of er 1 miljard dollar voor is betaald.
Bijna een kwart van de uitgaven aan tv-reclame in Duitsland is afkomstig van internetbedrijven, overwegend e-commercepartijen. In het eerste half jaar van 2016 waren reissites de grootste besteders.
HelloFresh lanceert vandaag een nieuwe tv-commercial die een kijkje geeft in de keuken van de maaltijdbezorger. De kijker maakt kennis […]
Het onlangs door VICE gelanceerde influencerlabel Edition gaat aan de slag voor Bavaria. De eerste campagne bereikte meer dan een miljoen unieke personen.
RTL en uitgever Gruner + Jahr voegen in Duitsland hun reclamebereik van televisie, print en online bij elkaar in de Ad Alliance.
Met geleidende inkt heeft McDonald’s haar placemats omgetoverd tot een beatmachine waar je muziek mee kunt maken: de McTrax. Een app met bluetooth-verbinding maakt je smartphone tot speaker. Landelijke uitrol lonkt.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de campagne ‘Ode aan Ons’ van T-Mobile.