Onderzoek: 36 procent consumenten negeert merken
Een nieuw onderzoek van Kantar TNS laat zien dat 36 procent van de consumenten actief berichten en advertenties van merken negeert op social media.
Een nieuw onderzoek van Kantar TNS laat zien dat 36 procent van de consumenten actief berichten en advertenties van merken negeert op social media.
Met zijn KidsApp haakt ook de Nederlandse Spoorwegen in op de trend van augmented reality en motion tracking. Een spel voor quality time tussen ouder en kind.
Syntus claimt de eerste vervoersmaatschappij te zijn met een Snapchat-campagne. Crowdmedia startte eerder dit jaar een scholierencampagne voor vervoersmaatschappij Syntus. Vloggers werden ingezet om de jonge doelgroep te stimuleren om met de bus te gaan. Het vervolg hierop is een campagne waarin Snapchat centraal staat.
De exploitant van de bijna duizend websites van Nederlandse sportclubs, AdsToSport, is constant bijna uitverkocht. Clubs verdienen ‘bijna gratis’ honderden en soms duizenden euro’s bij.
Havas Boondoggle is aan het werk gegaan voor TEVA Pharmaceuticals. Het Amsterdamse bureau gaat campagnes maken voor Metamucil, Vicks en Sorefix.
Uitgeverij Sanoma lanceert een nieuw advertentieprogramma waardoor zelfs de kleinste zakelijke adverteerder reclame kan kopen op de voorpagina van NU.nl.
De adverteerders in de Association of National Advertisers, samen goed voor 250 miljard reclamebudget, eisen dat Facebook zijn statistiekmetingen verbetert.
Wat is mooi? En wie bepaalt dat? Mooi bestaat niet, mooi bepaal jij zelf. Dat is de boodschap die centraal staat in de nieuwe landelijke campagne van warenhuis fonQ, die vanaf morgen op televisie te zien zal zijn.
Online super Picnic heeft een reclamespot waarin een dubbelganger van Max Verstappen figureert verwijderd.
Zalando start een platform waar merken socialinfluencers kunnen vinden om voor hen reclame te bedrijven richting hun fans.
AutoScout24 lanceert een nieuwe campagne, inclusief enkele 360 graden films, om autobedrijven inzicht te geven in de belevingswereld van hun klanten.
DigitasLBi Nordics heeft voor fabrikant Husqvarna van tuin- en bosbouwgereedschap een spel ontwikkeld om in VR met een kettingzaag te gamen.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de tijdelijke, exclusieve introductie-app voor de nieuwe smartphone van OnePlus.
The Next Rembrandt, een 3D-geprint schilderij op basis van data uit het oeuvre van de meester. Een gewaagd avontuur van ING en JWT met verbluffend resultaat.
Kortingscode.nl opent eind deze maand een popupstore in de Amsterdamse binnenstad. Er wordt speciaal ruimte ingewijd voor socialinfluencers, maar de deuren staan ook open voor toevallige passanten en belangstellenden.