Zwitsal naar a friend of mine
Na AXE, Conimex en Knorr gaat ook Unilever merk Zwitsal samenwerken met a friend of mine voor social content en activatie.
Na AXE, Conimex en Knorr gaat ook Unilever merk Zwitsal samenwerken met a friend of mine voor social content en activatie.
ACHTUNG! wordt vanaf volgende maand verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes van de ANWB.
KPN is een sponsordeal aangegaan met VICE voor diens activiteiten rondom het festivalseizoen deze zomer.
Afgelopen zomer deed Chocomel een merkactivatie met WhatsApp als kanaal. “We riepen mensen op van 18 tot 35 jaar via Facebook om ons toe te voegen aan een WhatsApp groep”, vertelt Wendy van Sante, Brand Manager Chocomel. “We vroegen mensen om hun ultieme festivalbeleving te laten zien.”
Amsterdam Marketing gaat samenwerken met Havas Boondoggle Amsterdam voor een campagne rond het culturele aanbod in Amsterdam.
We zitten in een tijdperk waarbij de effectiviteit van traditionele media afneemt, gebruik van adblockers toeneemt en content de nieuwe heilige graal van online marketing blijkt te zijn. Marketeers worden uitgedaagd om de doelgroep nog beter en specifieker te bereiken. Out Of Home marketing wint aan effectiviteit. Zal Digital Out Of Home marketing door innovatieve hoogstandjes dit jaar definitief doorbreken?
HEMA gaat videocontent maken met de Nederlandse vlogger Miss Lipgloss over kleur, innovaties en nieuwe beautyproducten.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een activatiecampagne van Clinique met Shazam.
Heineken overweegt om zijn mediabelangen te consolideren. Naast Mediavest/Spark en Starcom komt er vermoedelijk een derde partij bij voor de wereldwijde media-inkoop.
In de nieuwe campagne van Spotify staat het luistergedrag van zijn gebruikers centraal. Hun verhaal komt tot stand op basis van data en moet nieuw publiek naar de muziekdienst trekken.
Televisie is nog steeds hét medium om snel veel mensen te kunnen bereiken. De slimme marketeer maakt echter ook gebruik van de vele nieuwe online en mobiele mogelijkheden om het bereik van een TV-campagne verder te verhogen. Programmatic ingekochte video impressies zijn daarvoor een zeer effectieve oplossing.
Het investeringsfonds van de Samwer-broers, Global Founders Capital, steekt miljoenen euro’s in influencermarketingplatform ReachHero. Met het nieuwe geld moet internationale expansie worden aangeslingerd.
Zojuist zijn ING en KNVB een socialcampagne gestart op Facebook om voetbal onder jonge kinderen te promoten.
Creatief bureau N=5 heeft de tv-commercial gemaakt voor Marktplaats.nl die vanaf vandaag maanden op televisie te zien is.
Philips viert dit weekend haar 125e verjaardag met de lancering van een nieuwe merkcampagne om zijn positie in gezondheids- en zorgtechnologie te benadrukken. Tegelijk markeert de campagne, waarbij groots wordt uitgepakt via sociale media en story telling, het einde van ongeveer alles waarmee Philips groot is geworden.