More stories

Kortingscode.nl opent winkel in Amsterdam

Kortingscode.nl opent eind deze maand een popupstore in de Amsterdamse binnenstad. Er wordt speciaal ruimte ingewijd voor socialinfluencers, maar de deuren staan ook open voor toevallige passanten en belangstellenden.

Retail

Nieuwe campagne Prinses Beatrix Spierfonds gelanceerd

Gisterenavond is tijdens het Free to Move-event de nieuwe campagne van het Prinses Beatrix Spierfonds gelanceerd. De campagne zal via een online commercial onder de aandacht worden gebracht.

Campagnes
Premium

EasyJet kiest voor Etcetera

Luchtvaartmaatschappij easyJet brengt zijn communicatieactiviteiten in Nederland onder bij Etcetera, Red Urban en Daybreak.

Digital Agencies

Unilever koopt onlinebedrijf Dollar Shave Club

Unilever koopt de Dollar Shave Club, het online bedrijf waar klanten scheermesjes en aanverwante verzorgende artikelen kunnen bestellen. De producent bevestigt woensdag de berichtgeving hierover in Fortune, maar wil niet zeggen of er 1 miljard dollar voor is betaald.

Campagnes

Kwart Duitse tv-reclame door internetbedrijven

Bijna een kwart van de uitgaven aan tv-reclame in Duitsland is afkomstig van internetbedrijven, overwegend e-commercepartijen. In het eerste half jaar van 2016 waren reissites de grootste besteders.

Duitsland

Nieuwe campagne HelloFresh gestart

HelloFresh lanceert vandaag een nieuwe tv-commercial die een kijkje geeft in de keuken van de maaltijdbezorger. De kijker maakt kennis […]

Campagnes

Edition deed Snapchatcampagne met Bavaria

Het onlangs door VICE gelanceerde influencerlabel Edition gaat aan de slag voor Bavaria. De eerste campagne bereikte meer dan een miljoen unieke personen.

Campagnes

RTL en G+J vormen reclame-alliantie

RTL en uitgever Gruner + Jahr voegen in Duitsland hun reclamebereik van televisie, print en online bij elkaar in de Ad Alliance.

Campagnes

Dj’en op je placemat bij McDonald’s

Met geleidende inkt heeft McDonald’s haar placemats omgetoverd tot een beatmachine waar je muziek mee kunt maken: de McTrax. Een app met bluetooth-verbinding maakt je smartphone tot speaker. Landelijke uitrol lonkt.

Campagnes

Campagnepanel: Deels voltreffer van T-Mobile

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de campagne ‘Ode aan Ons’ van T-Mobile.

Campagnes

Zwitsal naar a friend of mine

Na AXE, Conimex en Knorr gaat ook Unilever merk Zwitsal samenwerken met a friend of mine voor social content en activatie.

Campagnes
Premium

ACHTUNG! wint pitch ANWB

ACHTUNG! wordt vanaf volgende maand verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes van de ANWB.

Digital Agencies

KPN sponsort festivalseizoen met VICE

KPN is een sponsordeal aangegaan met VICE voor diens activiteiten rondom het festivalseizoen deze zomer.

Campagnes

Chocomel: merkactivatie via WhatsApp

Afgelopen zomer deed Chocomel een merkactivatie met WhatsApp als kanaal. “We riepen mensen op van 18 tot 35 jaar via Facebook om ons toe te voegen aan een WhatsApp groep”, vertelt Wendy van Sante, Brand Manager Chocomel. “We vroegen mensen om hun ultieme festivalbeleving te laten zien.”

Customer Engagement

Amsterdam Marketing en Havas Boondoggle samen in campagne

Amsterdam Marketing gaat samenwerken met Havas Boondoggle Amsterdam voor een campagne rond het culturele aanbod in Amsterdam.

Campagnes