More stories

Premium

ACHTUNG! wint pitch ANWB

ACHTUNG! wordt vanaf volgende maand verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes van de ANWB.

Digital Agencies

Publicis ziet af van belang Cheil

Publicis Group ziet af van een substantiële investeringen in advertentiebureau Cheil Worldwide, ooit een dochter van Samsung.

Creative

Creatief team van Ogilvy & Mather naar INDIE

‘Lionhunters’ Benjamin de Villiers en Rob Voortman zijn verhuisd naar INDIE. Het duo werkte voorheen voor Ogilvy & Mather in zowel Kaapstad als Amsterdam en is vooral bekend van het How to catch Lions Vimeo filmpje die zij maakten in het kader van het Cannes Lions festival.

Creative
Premium

Live meekijken met ontwikkeling nieuwe Kaliber.net

Creatief bureau Kaliber is zijn nieuwe website aan het ontwikkelen en laat belangstellenden live meekijken tijdens dat proces.

Digital Agencies

HEMA in zee met Miss Lipgloss

HEMA gaat videocontent maken met de Nederlandse vlogger Miss Lipgloss over kleur, innovaties en nieuwe beautyproducten.

Video
Premium

Digitaal bureau RLVNT naar Digital Agency Group

RLVNT komt voor een onbekend bedrag in handen van Digital Agency Group, de houdstermaatschappij waaronder ook The Online Company, ClickDistrict en Qban vallen. Oprichter Rens Plandsoen stapt op.

Digital Agencies

Adobe met gratis apps voor visuele verhalen

Adobe heeft Adobe Spark geïntroduceerd, volgens het bedrijf zelf de enige geïntegreerde oplossing voor het creëren en delen van visuele verhalen.

Contentmarketing
Premium

Grote interesse Nederlandse bureaus voor Cannes Lions

Dit jaar schreven al meer Nederlandse bureaus zich in om zich onder de vlag ‘Made in Amsterdam’ op de Cannes Lions te presenteren dan in 2015. Voor het tweede jaar slaan tientallen online en creatieve bureaus de handen hiervoor ineen.

Digital Agencies
Premium

Thijs van Schothorst naar BrandBase

Full service bureau BrandBase breidt het team uit met Thijs van Schothorst. Hij vormt samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie.

Digital Agencies
Premium

Van Rooij en Bothoff winnen YIM Cannes Lions Competition

Jorrit van Rooij en Stefan Bothoff van OmnicomMediaGroup hebben einde vorige week de YIM Media Lions Competition gewonnen.

Digital Agencies
Premium

The Secret Lab start VR-poot

Creatief webbureau The Secret Lab start een nieuwe afdeling die zich volledig zal gaan richten op virtual reality (VR). Met een speciaal productieteam wil men inspelen op de mogelijkheden die deze technologie biedt en de vraag naar 360-video en VR-producties.

Digital Agencies

Macy’s selecteert nieuwe reclamepartners

Het grote Amerikaanse warenhuis Macy’s heeft nieuwe reclamepartners geselecteerd voor de feestperiode aan het einde van het jaar. Het fameuze J. Walter Thompson is ingeruild voor Figliulo & Partners en BBH.

Creative

Genonimeerden DIA PRO en Company of the Year bekend

Transavia, Mood for Magazines, ING en NTR zijn de genomineerden voor Company of the Year, een onderdeel van de aanstaande Dutch Interactive Awards.

Creative
Premium

Christiaan van Mansfeld naar Havas Boondoggle Amsterdam

Per 1 mei geeft Christiaan van Mansfeld leiding aan het digitale bureau Havas Boondoggle Amsterdam. Hij neemt deze rol over van Sander Tacx, die het bureau eind april heeft verlaten.

Digital Agencies
Premium

Zeven nieuwe creatieve talenten bij N=5

Creatief bureau N=5 heeft haar creatieve vloer verfrist en uitgebreid met zeven nieuwe creatieve talenten.

Digital Agencies