RauwCC terug in handen van oprichter
Maarten Reijgersberg is weer volledig eigenaar van het Rotterdamse bureau RauwCC.
Maarten Reijgersberg is weer volledig eigenaar van het Rotterdamse bureau RauwCC.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards (#dia22) zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.
Het Groningse digitale bureau Tomorrowmen heeft marketingbureau Pixl uit Leeuwarden overgenomen. Naar nu bekend wordt heeft de Pixl-overname reeds op […]
Ard van der Wal treedt gaat aan de slag bij het team van digital designagency Bravoure als Digital Director.
Het moederbedrijf van Media.Monks ziet zijn aandeelkoers met 40 procent onderuit gaan. S4 Capital stelt voor de tweede keer de publicatie van de jaarcijfers uit.
Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse zijn beiden toegetreden als Creative Director bij Born05.
Bureaus 100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon zijn dit jaar genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Air Miles. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 23 juni 2022.
4NG neemt het Gronings digitale bureau theFactor.e (TFE) over. Met de overname haalt 4NG veel gespecialiseerde kennis over UX-research en technologische kennis over Bloomreach en Sitecore in huis.
Online bureau Nexwork uit Maastricht gaat vanaf dit jaar verder als onafhankelijk bedrijf. De huidige directie (Remco Heijnen en Jurgen Tichelman) heeft de meerderheid van de aandelen (terug)gekocht van Zandbeek Communication Group uit Eindhoven.
Bureaugroep Happy Horizon breidt zijn ontwikkeltak verder uit met de overname van WEBBER interactief, ook uit Eindhoven.
Digital innovation agency Gravity heeft Anita Blankestijn aangesteld als nieuwe Managing Director. Zij neemt het stokje over van Marco Groenendijk, die verder gaat als Group Director van Loyals Group, de bureaugroep waar Gravity onlangs onderdeel van geworden is.
Digital Design Agency Bravoure versterkt het team met Matthijs Tielman (1982) als Strategy Director. Hij maakt de overgang van content marketing bureau Wayne Parker Kent naar Bravoure.
Tijdens South By South West (SXSW) festival in Austin, dat komende vrijdag van start gaat, staan ook dit jaar Nederlandse bureaus op het podium onder de vlag van Dutch Digital Design. De gelijknamige stichting, die zich inspant voor de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk, is onderdeel van de handelsmissie New Dutch Wave.
Creatieve studio Hello Monday heeft zich aangesloten bij Dept. Hello Monday is gespecialiseerd in het creëren van ‘meeslepende digitale ervaringen’ vbor wereldwijde merken als Google, Lego, Intel, YouTube, National Geographic en Meta.
De impact van de Russische oorlog op de digitale economie is nog niet te overzien. Die zal echter aanzienlijk zijn en een directe aanslag doen op de capaciteit van start-ups en corporates met digitale fundamenten.