More stories

Premium

Creatieve studio Hello Monday gaat naar Dept

Creatieve studio Hello Monday heeft zich aangesloten bij Dept. Hello Monday is gespecialiseerd in het creëren van ‘meeslepende digitale ervaringen’ vbor wereldwijde merken als Google, Lego, Intel, YouTube, National Geographic en Meta.

Digital Agencies
Premium

Aanslag op capaciteit ontwikkelaars Europa door oorlog

De impact van de Russische oorlog op de digitale economie is nog niet te overzien. Die zal echter aanzienlijk zijn en een directe aanslag doen op de capaciteit van start-ups en corporates met digitale fundamenten.

Digital Agencies
Premium

Springbok koopt creative agency Dawn

Het Belgisch-Nederlandse digitale bureau Springbok koopt het Amsterdamse creatieve en strategische bureau Dawn.

Online marketing
Premium

Gracious wordt onderdeel van Happy Horizon

Bureaugroep Happy Horizon rijgt de volgende schakel aan zijn keten met de overname van digitaal bureau gracious uit Den Haag.

Digital Agencies
Premium

Valtech koopt digital agency Evident

Valtech, een wereldwijd bureaugroep voor digitale bedrijfstransformatie, neemt het Nederlandse digitale B2B-adviesbureau Evident over. De overname van is onderdeel van de ambitieuze groeiplannen van Valtech, die wordt gerealiseerd met een aanhoudende reeks Europese overnames.

Digital Agencies
Premium

Ervaren digital professionals starten nieuw agency

Zeven oud-medewerkers van digital agencies als Mirabeau en INFO beginnen samen een nieuw bedrijf: fresk.digital. “We gaan de fase in die ná digitale transformatie komt”, aldus eens van de oprichters Cyrille Rentier.

Digital Agencies
Premium

Bureau React Online verhuist naar Eindhoven, nieuwe directeur

Webbureau React Online verhuist na 22 jaar van Deurne naar Eindhoven. Bovendien stapt Imre Gmelig Meijling in als directeur en mede-eigenaar.

Digital Agencies
Premium

Zes digitale bureaus gaan op in Endeavour

De vijf bureaus behoorden al wel tot dezelfde groep, maar nu nemen ze ook de naam van Endeavour aan. Het digital agency is gebouwd op vier pijlers Content, Platforms, Growth en In-housing.

Digital Agencies
Premium

WPP profiteert van gedwongen digitale versnelling

Bureaugroep WPP boekt zijn grootste organische groei in twintig jaar tijd. Dat is het directe gevolg van klanten die vanwege corona versneld een digitale transitie doorliepen.

Digital Agencies
Premium

Gravity sluit zich aan bij Loyals Group

Het Amersfoortse digitaal innovatie bureau Gravity wordt onderdeel van de kersverse Loyals Group. Eigenaar Marco Groenendijk wordt Group Director van Loyals Group.

Digital Agencies
Premium

Embassy of Dutch Creativity dit jaar weer live in Cannes

De Nederlandse digitale en creatieve sector stuurt voor het eerst in twee jaar weer een fysieke vertegenwoordiging naar het Lions festival in Cannes.

Creative
Premium

Olivier Smit nieuwe CEO MMMatter

Olivier Smit is de nieuwe CEO van MMMatter en managing director van MPG. Hij volgt hiermee Dolly van den Akker op die 6,5 jaar aan het roer stond.

Contentmarketing

De toekomst van apothekers: meer (digitale) zorg en dienstverlening

Meer (digitale) zorg en dienstverlening voor de patiënt door een nieuwe toekomstvisie: zo ging dat bij Service Apotheek.

Digital Agencies
Premium

Publicis geniet groeispurt herstel 2021

Reclame- en communicatiegroep Publicis zag de omzet in 2021 met tien procent stijgen als gevolg van herstel na de coronacrisis. De nettowinst bedroeg een miljard euro (+78%).

Digital Agencies
Premium

Digital agencies verzamelen zich in groep BlueWaveDigital

Een groep digitale bureaus verzamelt zich onder de nieuwe noemer BlueWaveDigital. Dat kondigen OrangeValley, Copper IM, BlueElevation, MetaDimensions, Brooklyn Media & Technology en OrangeValley Professionals vandaag aan.

Digital Agencies