Hoe designers en developers écht kunnen samenwerken: ideeën uit de praktijk
Productieve samenwerking tussen designers en developers is niet eenvoudig. Volgens mij kan het beter: mijn ideeën op basis van 20 jaar praktijkervaring.
Productieve samenwerking tussen designers en developers is niet eenvoudig. Volgens mij kan het beter: mijn ideeën op basis van 20 jaar praktijkervaring.
Edwin Plag is met ingang van deze maand managing director bij bureau Loyals, wiens moederbedrijf bezig is een bureaugroep te […]
Een nieuw bureaunetwerk ziet het licht in de vorm van United Playgrounds. Diederik Breijer staat er aan de leiding. Standard Investment begeleidt financiële kant.
Loyals breidt uit en wordt een multidisciplinaire bureaugroep voor het middenbedrijf. De groep startte op 1 januari onder de naam Loyals Group en deed vorig jaar al twee overnames.
4NG neemt digitaal bureau Bikkelhart over. Het Amsterdamse bureau is gespecialiseerd in het ontwerpen, optimaliseren en automatiseren van de digitale klantreis.
Blauw Gras gaat aan de slag voor online gokplatform BetCity. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie en creatie, ondersteund door een aantal andere Ace agencies, waaronder Glasnost.
Melkunie heeft gekozen voor N=5 als nieuw bureau voor haar gehele merkportfolio. Komende tijd zullen zij samen werken aan een stevig brand platform. Tegelijkertijd werken zij aan afzonderlijke campagnes voor de submerken.
Het in Eindhoven gevestigde digitaal adviesbureau Techonomy, gaat in 2022 met al haar activiteiten onder dezelfde merknaam opereren. De video- en contentproductie activiteiten, de esports/gaming activiteiten en de sportmarketing activiteiten waren in de markt bekend onder de afzonderlijke namen Create5 en SportsCloud. Deze gaan nu verder onder de naam Techonomy.
De omzet van de digital specialist uit Sneek komt dit jaar voor het eerst op 4 miljoen euro uit. Tegelijkertijd constateert Snakeware dat de groei dreigt te stagneren, doordat jong talent steeds vaker vanuit de provincie naar de Randstad vertrekt.
De gezamenlijke omzet van digitale bureaus in Nederland is in 2021 met 9,9 procent gegroeid, zo stelt belangenorganisatie Dutch Digital Agencies, tot 872 miljoen euro.
Het dwarse communicatiebureau KesselsKramer kondigde maandag twee digitale bureaus aan, maar wat die nou precies gaan doen, weten ze blijkbaar zelf nog niet. kesselskramer.digital en HolyPony.io zijn volgens het bepaald niet heldere persbericht ‘twee kanten van dezelfde bitcoin, met ieder een totaal ander doel’.
Elke fusie en bedrijfsovername begint met een kop koffie. Dan komen de informatiestromen rond due diligence op gang. Hoe bereid je je hier goed op voor?
Dept neemt het Londense bureau Feed over, een specialist in contentproductie en CRM-marketing.
Emakina betrekt per juni 2022 een nieuw kantoor in Den Bosch, in het Innovatie Kwartier.
Het in Best gevestigde intoAction sluit zich aan bij iO, voorheen Intracto Group. Door de acquisitie van intoAction verdubbelt iO […]