More stories

Bas de Goeje leidt Smart Internet Media

Bas de Goeje is de nieuwe CEO van het Hilversumse onlinemarketingbureau Smart Internet Media. Hij neemt de taken van oprichter en eigenaar Robin Freyer over. Met deze stap wil het bureau de gestage groei in goede banen leiden.

Digital Agencies

Dept digitale partner van FBTO

Verzekeraar FBTO heeft Dept gekozen als nieuwe digitale partner. Samen willen ze de digitale strategie verder uitbouwen.

Digital Agencies

Daniel Sytsma wordt Chief Design Officer Isobar EMEA

Digitaal bureau Isobar creëert met de aanstelling van Sytsma als hoofd Design een nieuwe positie in de Europees leiding. Het bedrijf wil zijn reputatie op het gebied van design internationaal versterken.

Digital Design

Merkle via overname steviger op Duitstalige markt

Merkle, het label van Dentsu Aegis waar ook Oxyma onder valt, koopt Namics om zijn positie in Duitsland en Zwitserland te verstevigen.

Venture

Mobile-first digital bureau Mobile Strategy wordt TBWA\MOBILE

Het Amsterdamse mobile-first digital bureau Mobile Strategy wordt omgedoopt tot TBWA\MOBILE om klanten wereldwijd te dienen. Het moet een expertisecentrum worden voor mobiele marketing en technologie.

Digital Agencies

Ivo Roefs (DDA): ‘Succesvolle merken hebben een langetermijnvisie en houden koers’

Hij werkte als co-CEO van DDB & Tribal, nu is hij voorzitter van Dutch Digital Agencies (DDA). Wat is zijn visie over de ontwikkelingen in de reclamewereld? En waar wil hij zich als voorzitter van de branchevereniging en kennisplatform DDA de komende tijd vooral op richten? We spraken met Ivo Roefs.

Digital Agencies

Valtech blaast beursgang af

Het Europese internetbureau Valtech blaast de beursgang, die voor vandaag gepland stond, op het laatste moment af. De reden is dat Amerikaanse aandelenmarkt momenteel te veel fluctuaties laat zien.

Digital Agencies

Burst vernieuwt LARGO digitaal

Het premium label LARGO van de Roompot Groep heeft een vernieuwingsslag achter de rug. De online positionering is aangescherpt.

Travel

Mathijs Visser verlaat Happy Horizon

Mathijs Visser van Happy Leads verlaat de Happy-bedrijvengroep als CCO

Digital Agencies

Valtech naar de beurs voor 100 miljoen

Het Europese internetbureau Valtech gaat donderdag naar de beurs in New York. Dat moet ongeveer honderd miljoen dollar opleveren. Een deel van het geld wordt gebruikt voor een Amerikaanse overname die in de pen zit.

Digital Agencies

Dentsu Aegis Network wereldwijd mediapartner Intel

Dentsu Aegis Network wordt wereldwijd de officiele mediapartner van chipmaker Intel. Vorig jaar gaf het bedrijf 1,4 miljard aan marketing uit.

Digital Agencies

Uselab nieuwe digitaal bureau van NVM

De Nederlandse vereniging van makelaars en taxateurs in onroerende goederen (NVM) heeft Uselab als nieuwe digitale partner geselecteerd. Uselab gaat de online presentatie en dienstverlening ondersteunen en verbeteren, van websites tot online campagnes.

Uselab helpt de NVM om haar verenigingsleden een betere online dienstverlening te bieden. Ook wordt gesleuteld aan de positionering van het merk NVM.

Naast het vernieuwen van de website staan er verschillende campagnes op het programma waarbij in aanvulling op reclamespotjes op radio en televisie internet een belangrijker kanaal wordt.

Digital Agencies

Ruim 5.000 bezoekers voor ADNIGHT

Meer dan 5.000 belangstellenden deden afgelopen vrijdag mee aan de open avond van de Amsterdamse creatieve industrie ADNIGHT.

Digital Agencies

Nieuw leiderschap voor Abovo Media

Remko Poggenklaas wordt per 1 november CEO bij Abovo Media. Hij wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding. Directieleden Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk zullen zich gaan zich op andere taken richten.

Digital Agencies

Oprichters vertrekken bij Divimove

Eind dit jaar leggen de oprichters van Divimove, onder wie Sebastiaan van Dam, het bijltje erbij neer. Ze dragen de leiding over aan een nieuwe CEO, Tobias Schiwek.

Digital Agencies