Fightclub tekent Bolton Adhesives
Het digitale marketingbureau Fightclub uit Breda gaat de online en offline campagnes voeren voor Bolton Adhesives, het bedrijf achter merken als Bison, UHU en Griffon.
Het digitale marketingbureau Fightclub uit Breda gaat de online en offline campagnes voeren voor Bolton Adhesives, het bedrijf achter merken als Bison, UHU en Griffon.
De presentatie van het benchmarkonderzoek Digital Agencies 2020, georganiseerd door branchevereniging Dutch Digital Agencies, hostingprovider True en uitgevoerd door het onderzoeksbureau van IDG, wordt gepresenteerd in een webinarvorm in verband met het coronavirus.
Het toenemend gebruik van adblockers en trackerbeperkingen in browsers maken het lastiger om A/B-testen te doen, zegt Frans Appels van LevelUp Group.
Bedrijvengroep Makerstreet rijgt weer een kraal aan zijn ketting met de overname van digitaal bureau Elements. De acquisitie richt zich met name om de front- en backendexpertise van de onderneming uit Almere.
Marketingbureau Yourzine stelt Leonie Rombout en Conrad Hagemans aan als nieuwe leden van het managementteam.
One Shoe wordt digitaal partner van waardetransportbedrijf G4S. Het bureau bouwt een Global Customer Portal waarin pin én cash betalingen in één overzicht samenkomen.
GoSpooky wordt digital en social media partner voor het gehele merkenportfolio van Coca-Cola Nederland.
Dept breidt zijn netwerk opnieuw verder uit met het Deense Sorthvid, dat Pandora, Royal Copenhagen, Copenhagen Airports, BoConcept en Magasin tot zijn klanten mag rekenen. Het team van 100 digitale experts verhuist dit jaar naar een nieuwe gezamenlijke locatie.
Youwe, het full-service digital bureau met kantoren in Rotterdam, Amsterdam, Groningen, Leeds, Londen en Helsinki, bundelt de krachten met e-commerce specialist MediaCT.
Kitty van Riemsdijk wordt de nieuwe managing director van TBWA\X, het nieuwe bureau onder TBWA\NEBOKO. Van Riemsdijk (voorheen IceMobile en Yourzine) stuurt het bureau samen met CEO Nishant Dogra aan.
Demet İkiler is aangesteld als CEO EMEA van WPP-onderdeel GroupM. Zij volgt Dominic Grainger op, die in september 2019 CEO van Specialist Communications bij WPP werd.
Nathalie Peters stapt per 11 maart aanstaande op als voorzitter van belangenorganisatie IAB Nederand en geeft het roer over aan Saskia Wagenmakers.
Over twee weken, op woensdag 4 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2020. Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2019 inzenden.
Bart te Riele is per 1 februari aangesteld als nieuwe Creative Director bij digitaal burea One Shoe.
The Communication Company (TCC) uit Breda gaat na dertig jaar, qua naam, op in die van zijn zusterlabel Fightclub.