Mindshare wordt mediapartner van Lufthansa
Lufthansa heeft Mindshare aangewezen als wereldwijde mediapartner. Voorheen verzorgde GroupM deze activiteiten.
Lufthansa heeft Mindshare aangewezen als wereldwijde mediapartner. Voorheen verzorgde GroupM deze activiteiten.
Softwareontwikkelaar en e-mailmarketingbureau e-Village is zijn activiteiten buiten Nederland aan het uitbreiden. Met support van de nieuwe eigenaar TeamITG heeft het een eigen Europees team opgezet. Eerste stop: Duitsland.
Het OV-bedrijf van Den Haag HTM steekt zijn digitale kanalen in het nieuw en roept daar de hulp van Redkiwi voor in.
Digitaal bureau DearNova uit Vianen sluit zich aan bij We are you. Dat groeit hiermee tot 450 man met de ambitie om in 2023 marktleider digitale innovatie te zijn. De omzet moet verdubbelen tot honderd miljoen euro.
Ron Vrijmoet zal de komende weken de leiding over Accenture Interactive Nederland overdragen aan Hanneke ten Hove. Zij wordt wordt per begin 2020 verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering.tsite:emerc
Arjen Bultje is per november als managing director begonnen bij Wolfpack Agency, een bureau dat zich beweegt onder enterprise webshops met een zelfontwikkeld omnichannel retailplatform.
Lentetuin Keukenhof neemt zijn digitale kanalen op de schop en stelt Redkiwi aan om dat technisch te realiseren.
Het Europese creatieve team van MediaMonks wordt versterkt met Jordi van de Bovenkamp als Creative Director. Hiermee zet het digitale productiebedrijf naar eigen zeggen de ingeslagen koers voort: het inhuren van ‘het beste management voor de groeiende wereldwijde operaties’.
Reclamebedrijf FCB Amsterdam (met 57 werknemers) is met ingang van 21 oktober eigendom geworden van het lokale management. Alle aandelen zijn nu in het bezit van Jos Vis, Massimo van der Plas en Benjamin Messelink.
Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR heeft Jordi Romkema, oprichter van Superhero Cheesecake, aangetrokken als directeur Noord-Amerika. Hij zal nieuwe vestiging van het bureau in Austin, Texas opstarten.
Merkle Nederland gaat vanaf vandaag officieel van start. De 330 medewerkers van de bureaus Oogst, Your Social, aFrogleap, OFS en […]
Digitaal bureau MediaMonks fuseert met firewood, een internationaal marketingbedrijf gevestigd in Silicon Valley.
Voor de chief marketing officer van één van de bekendste festivals over design en creatie praat Mark de Greeff opvallend gedetailleerd over strategie en technologie. Hij vertelt over het opbouwen van ‘audiences’ en de implementatie van de Salesforce cloud bij de Dutch Design Week. Of hij niet vooral te maken heeft met een doelgroep die de digitale middelen kritisch beoordeelt op esthetiek? Lachend: “Absoluut, dat is een interessant spanningsveld. Maar de vorm volgt altijd op functie. Belangrijker is om interessante verbindingen te laten ontstaan.”
Digital agency Youwe krijgt met de overname van SuccesFlow een tweede positie op de Engelse markt. Na Londen heeft het nu ook acctiviteiten in Leeds.
Brego Keller wordt Chief Operating Officer (COO) van Publicis Groupe Nederland. Vanaf 1 oktober gaat hij leiding geven aan de Nederlandse operatie van Publicis Groupe met de bijbehorende bureaumerken. De komst van Keller is onderdeel van een strategische reorganisatie.