De Buik begint marketingbureau
De populaire culinaire website De Buik, over restaurants in Rotterdam en Amsterdam, begint een marketing- en activatiebureau.
De populaire culinaire website De Buik, over restaurants in Rotterdam en Amsterdam, begint een marketing- en activatiebureau.
Julius Minnaar stapt op als CEO bij de Nederlandse tak van Dentsu Aegis Network en draagt zijn taken komende weken over aan Mark van Dijk, momenteel zijn CCO.
Via de merken waarvoor ze werken hebben digital agency’s een aardige invloed op de samenleving. En dus de potentie om de wereld ten goede te veranderen. Maar hoe geef je dit nu concreet vorm? Verschillende antwoorden op deze vraag kwamen aan bod tijdens de afgelopen editie van Digital Dinner in Amsterdam.
StichtingDutchDigitalDesign,diezichinzetvoorzichtbaarheidvanhetbesteNederlandsedigitalewerkinbinnen-enbuitenland,lanceertdevolledigvernieuwdesiteDutchdigital.design.
Online marketingbureau Netprofiler splits de data- en analyticstak af in een apart bedrijfsonderdeel. Dat gaat met vijftien man verder als Cloud Nine Digital.
Storm Digital, onderdeel van Accenture Interactive, gaat de digitale marketing activiteiten van Zilveren Kruis verzorgen. Het gaat om een breed […]
MediaMonks voegt zijn activiteiten samen met die van WhiteBalance uit India, ook een internationaal voorname contentproducent. Financiële details van de deal zijn niet bekendgemaakt.
Lufthansa heeft Mindshare aangewezen als wereldwijde mediapartner. Voorheen verzorgde GroupM deze activiteiten.
Softwareontwikkelaar en e-mailmarketingbureau e-Village is zijn activiteiten buiten Nederland aan het uitbreiden. Met support van de nieuwe eigenaar TeamITG heeft het een eigen Europees team opgezet. Eerste stop: Duitsland.
Het OV-bedrijf van Den Haag HTM steekt zijn digitale kanalen in het nieuw en roept daar de hulp van Redkiwi voor in.
Digitaal bureau DearNova uit Vianen sluit zich aan bij We are you. Dat groeit hiermee tot 450 man met de ambitie om in 2023 marktleider digitale innovatie te zijn. De omzet moet verdubbelen tot honderd miljoen euro.
Ron Vrijmoet zal de komende weken de leiding over Accenture Interactive Nederland overdragen aan Hanneke ten Hove. Zij wordt wordt per begin 2020 verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering.tsite:emerc
Arjen Bultje is per november als managing director begonnen bij Wolfpack Agency, een bureau dat zich beweegt onder enterprise webshops met een zelfontwikkeld omnichannel retailplatform.
Lentetuin Keukenhof neemt zijn digitale kanalen op de schop en stelt Redkiwi aan om dat technisch te realiseren.
Het Europese creatieve team van MediaMonks wordt versterkt met Jordi van de Bovenkamp als Creative Director. Hiermee zet het digitale productiebedrijf naar eigen zeggen de ingeslagen koers voort: het inhuren van ‘het beste management voor de groeiende wereldwijde operaties’.