Saskia Wagenmakers nieuwe voorzitter van IAB Nederland
Nathalie Peters stapt per 11 maart aanstaande op als voorzitter van belangenorganisatie IAB Nederand en geeft het roer over aan Saskia Wagenmakers.
Nathalie Peters stapt per 11 maart aanstaande op als voorzitter van belangenorganisatie IAB Nederand en geeft het roer over aan Saskia Wagenmakers.
Over twee weken, op woensdag 4 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2020. Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2019 inzenden.
Bart te Riele is per 1 februari aangesteld als nieuwe Creative Director bij digitaal burea One Shoe.
The Communication Company (TCC) uit Breda gaat na dertig jaar, qua naam, op in die van zijn zusterlabel Fightclub.
Reclamebedrijf J. Walter Thompson Amsterdam verandert haar naam in Wunderman Thompson Amsterdam. Niet alleen de naam is nieuw, er ontstaat ook een nieuw bureau. Een bureau dat technologie, data, strategie en creativiteit combineert.
CEO Marc-Paul Brandt treedt terug bij Valtech en geeft het stokje over aan zijn COO Rob Zuiderhoek.
Dept voegt alweer een buitenlandse partner toe aan zijn internationale portfolio. Het toonaangevende Zwitserse bureau Hinderling Volkart sluit zich aan bij digital agency Dept.
Candid Group, het platform voor media-, technologie- en creatieve bureaus, nam woensdag haar nieuwe kantoorruimte in het centrum van Rotterdam in gebruik. Tegelijk komt de naam Group te vervallen.
Het Amsterdamse Dept, ooit een netwerk van digitale bureaus, wordt voor een onbekend bedrag overgenomen door investeerder Carlyle Group. Met een meerderheidsbelang kan het bedrijf verder groeien.
Managed hostingprovider True is in samenwerking met branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) en online uitgeverij IDG een onderzoek gestart naar de huidige staat van digitale bureaus in Nederland.
Intracto bouwt in België en Nederland een full service digitaal bureau en hoopt dat op termijn ook in enkele andere landen te doen. In Nederland is het bedrijf nog lang niet klaar.
Ruben Brug en David van Zeggeren nemen per december de dagelijkse leiding over bij strategisch ontwerpbureau Momkai van mede-eigenaar Sebastian Kersten.
De populaire culinaire website De Buik, over restaurants in Rotterdam en Amsterdam, begint een marketing- en activatiebureau.
Julius Minnaar stapt op als CEO bij de Nederlandse tak van Dentsu Aegis Network en draagt zijn taken komende weken over aan Mark van Dijk, momenteel zijn CCO.
Via de merken waarvoor ze werken hebben digital agency’s een aardige invloed op de samenleving. En dus de potentie om de wereld ten goede te veranderen. Maar hoe geef je dit nu concreet vorm? Verschillende antwoorden op deze vraag kwamen aan bod tijdens de afgelopen editie van Digital Dinner in Amsterdam.