Stichting Dutch Digital Design lanceert nieuwe etalage
StichtingDutchDigitalDesign,diezichinzetvoorzichtbaarheidvanhetbesteNederlandsedigitalewerkinbinnen-enbuitenland,lanceertdevolledigvernieuwdesiteDutchdigital.design.
StichtingDutchDigitalDesign,diezichinzetvoorzichtbaarheidvanhetbesteNederlandsedigitalewerkinbinnen-enbuitenland,lanceertdevolledigvernieuwdesiteDutchdigital.design.
Online marketingbureau Netprofiler splits de data- en analyticstak af in een apart bedrijfsonderdeel. Dat gaat met vijftien man verder als Cloud Nine Digital.
Storm Digital, onderdeel van Accenture Interactive, gaat de digitale marketing activiteiten van Zilveren Kruis verzorgen. Het gaat om een breed […]
MediaMonks voegt zijn activiteiten samen met die van WhiteBalance uit India, ook een internationaal voorname contentproducent. Financiële details van de deal zijn niet bekendgemaakt.
Lufthansa heeft Mindshare aangewezen als wereldwijde mediapartner. Voorheen verzorgde GroupM deze activiteiten.
Softwareontwikkelaar en e-mailmarketingbureau e-Village is zijn activiteiten buiten Nederland aan het uitbreiden. Met support van de nieuwe eigenaar TeamITG heeft het een eigen Europees team opgezet. Eerste stop: Duitsland.
Het OV-bedrijf van Den Haag HTM steekt zijn digitale kanalen in het nieuw en roept daar de hulp van Redkiwi voor in.
Digitaal bureau DearNova uit Vianen sluit zich aan bij We are you. Dat groeit hiermee tot 450 man met de ambitie om in 2023 marktleider digitale innovatie te zijn. De omzet moet verdubbelen tot honderd miljoen euro.
Ron Vrijmoet zal de komende weken de leiding over Accenture Interactive Nederland overdragen aan Hanneke ten Hove. Zij wordt wordt per begin 2020 verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering.tsite:emerc
Arjen Bultje is per november als managing director begonnen bij Wolfpack Agency, een bureau dat zich beweegt onder enterprise webshops met een zelfontwikkeld omnichannel retailplatform.
Lentetuin Keukenhof neemt zijn digitale kanalen op de schop en stelt Redkiwi aan om dat technisch te realiseren.
Het Europese creatieve team van MediaMonks wordt versterkt met Jordi van de Bovenkamp als Creative Director. Hiermee zet het digitale productiebedrijf naar eigen zeggen de ingeslagen koers voort: het inhuren van ‘het beste management voor de groeiende wereldwijde operaties’.
Reclamebedrijf FCB Amsterdam (met 57 werknemers) is met ingang van 21 oktober eigendom geworden van het lokale management. Alle aandelen zijn nu in het bezit van Jos Vis, Massimo van der Plas en Benjamin Messelink.
Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR heeft Jordi Romkema, oprichter van Superhero Cheesecake, aangetrokken als directeur Noord-Amerika. Hij zal nieuwe vestiging van het bureau in Austin, Texas opstarten.
Merkle Nederland gaat vanaf vandaag officieel van start. De 330 medewerkers van de bureaus Oogst, Your Social, aFrogleap, OFS en […]