Feyenoord opent nieuwe webshop
Feyenoord heeft zijn webshop vrijdag vernieuwd op basis van Magento 2 Commerce en beter toonbaar gemaakt op mobiele apparaten.
Feyenoord heeft zijn webshop vrijdag vernieuwd op basis van Magento 2 Commerce en beter toonbaar gemaakt op mobiele apparaten.
Communicatiereus WPP, moederbedrijf van onder meer GroupM en TNS Nipo, voert een reorganisatie door. Daarbij vallen 3.500 ontslagen.
Omnicombureaus Databay, DDB & Tribal en Etcetera fuseren per 1 januari samen tot DDB Unlimited. De nadruk komt te liggen […]
Het desktopscherm was altijd het domein van webdesign. Daar kwam de telefoon bij, waardoor het fröbelen op de vierkante centimeter bleef. Tijdens het Digital Dinner werd nog maar eens duidelijk dat de nieuwe generatie tech-designers vooral buiten de schermen denkt en werkt. En: leuk, een zelfrijdende auto. Maar wat doe je als die auto je vriend wil worden?
Meubeltrack Media is een nieuw mediabureau dat voortvloeit uit marktplaats Meubeltrack.nl. Het nieuwe bedrijf wil de meubelbranche online helpen en het onderscheid maken in creatie met focus op performance.
Accenture Interactive verbreedt zijn expertise van louter digitaal bouwen richting creatie en reclame. Daarom stelt het Gijs de Bruijn aan als strategy director en Martijn van Marle en Peter van Rij als creative directors.
Reclamegroep WPP fuseert JWT met het digitale netwerk Wunderman. JWT is een van de bekendste en oudste advertentiebureaus, en dateert zelfs al van 1864.
Emakina Nederland gaat de corporate website van de organisatie achter de World Press Photo in het nieuw steken.
Nico Maessen van Oogst is de nieuwe CCO van Merkle Nederland, het bedrijf waar Oxyma en zijn labels vorig jaar in opgingen.
Op dinsdag 27 november 2018 vindt de zevende editie van Digital Dinner Amsterdam plaats. De top notch creatives van Tellart, Random Studio en teamLab uit Japan geven acte de presence. Een avond over creativiteit en tech, vol inspiratie en netwerkmogelijkheden en met dit jaar als thema: tech en wetenschap verleggen de grenzen van design.
Jeroen Verkroost, directeur Digital van OmnicomMediaGroup, verlaat het bedrijf per 1 januari 2019. Door de integratie van labels is de functie niet langer nodig.
Het geheim van een succesvol digital team is om het gezamenlijke doel scherp te hebben en dat de teamleden én hun verwachtingen op elkaar zijn afgestemd. Het blijkt niet eenvoudig om een team te laten samenwerken in het almaar veranderende digitale werkveld. Onder meer Zalando, ABN Amro, Unive en Schiphol delen hun learnings met digital teams.
Audiobrandingstudio Earforce uit Amsterdam koopt Podcast Factory, een expert op het gebied van het bedenken en maken van podcasts.
Mark van Dijk treedt toe tot de directie van Dentsu Aegis Network Nederland voor de nieuw gecreëerde rol van Chief Client Officer.
Accenture Interactive koopt het creatieve bureau Kolle Rebbe uit Hamburg en vergroot zijn digitale expertise op de oostelijke markt daarmee binnen twee jaar tijd met zo’n duizend man.