More stories

Feyenoord opent nieuwe webshop

Feyenoord heeft zijn webshop vrijdag vernieuwd op basis van Magento 2 Commerce en beter toonbaar gemaakt op mobiele apparaten.

Magento

WPP reorganiseert, ontslaat 3.500 man

Communicatiereus WPP, moederbedrijf van onder meer GroupM en TNS Nipo, voert een reorganisatie door. Daarbij vallen 3.500 ontslagen.

Venture

DDB Unlimited positioneert zich als ‘The Performance Agency’

Omnicombureaus Databay, DDB & Tribal en Etcetera fuseren per 1 januari samen tot DDB Unlimited. De nadruk komt te liggen […]

Digital Agencies

Digital Dinner: digital design vindt vooral plaats buiten het scherm

Het desktopscherm was altijd het domein van webdesign. Daar kwam de telefoon bij, waardoor het fröbelen op de vierkante centimeter bleef. Tijdens het Digital Dinner werd nog maar eens duidelijk dat de nieuwe generatie tech-designers vooral buiten de schermen denkt en werkt. En: leuk, een zelfrijdende auto. Maar wat doe je als die auto je vriend wil worden? 

Digital Design

“De woonwereld loopt online zó achter”

Meubeltrack Media is een nieuw mediabureau dat voortvloeit uit marktplaats Meubeltrack.nl. Het nieuwe bedrijf wil de meubelbranche online helpen en het onderscheid maken in creatie met focus op performance.

Online marketing

Accenture Interactive benoemt Nederlandse topcreatieven

Accenture Interactive verbreedt zijn expertise van louter digitaal bouwen richting creatie en reclame. Daarom stelt het Gijs de Bruijn aan als strategy director en Martijn van Marle en Peter van Rij als creative directors.

Digital Agencies

JWT fuseert met het digitale netwerk Wunderman

Reclamegroep WPP fuseert JWT met het digitale netwerk Wunderman. JWT is een van de bekendste en oudste advertentiebureaus, en dateert zelfs al van 1864.

Digital Agencies

Emakina vernieuwt World Press Photo Foundation online

Emakina Nederland gaat de corporate website van de organisatie achter de World Press Photo in het nieuw steken.

Digital Agencies

Nico Maessen nieuwe CCO Merkle Nederland

Nico Maessen van Oogst is de nieuwe CCO van Merkle Nederland, het bedrijf waar Oxyma en zijn labels vorig jaar in opgingen.

Digital Agencies

Internationale top notch creatives bij Digital Dinner Amsterdam

Op dinsdag 27 november 2018 vindt de zevende editie van Digital Dinner Amsterdam plaats. De top notch creatives van Tellart, Random Studio en teamLab uit Japan geven acte de presence. Een avond over creativiteit en tech, vol inspiratie en netwerkmogelijkheden en met dit jaar als thema: tech en wetenschap verleggen de grenzen van design.

Digital Design

Jeroen Verkroost weg bij Omnicom

Jeroen Verkroost, directeur Digital van OmnicomMediaGroup, verlaat het bedrijf per 1 januari 2019. Door de integratie van labels is de functie niet langer nodig.

Digital Agencies

Update Digital Teams: Een goed team heeft de juiste mensen, processen en tooling

Het geheim van een succesvol digital team is om het gezamenlijke doel scherp te hebben en dat de teamleden én hun verwachtingen op elkaar zijn afgestemd. Het blijkt niet eenvoudig om een team te laten samenwerken in het almaar veranderende digitale werkveld. Onder meer Zalando, ABN Amro, Unive en Schiphol delen hun learnings met digital teams.

Digital Agencies

Audiostudio Earforce koopt Podcast Factory

Audiobrandingstudio Earforce uit Amsterdam koopt Podcast Factory, een expert op het gebied van het bedenken en maken van podcasts.

Venture

Mark van Dijk in directie Dentsu Aegis Network

Mark van Dijk treedt toe tot de directie van Dentsu Aegis Network Nederland voor de nieuw gecreëerde rol van Chief Client Officer.

Digital Agencies

Weer Duitse overname door Accenture Interactive

Accenture Interactive koopt het creatieve bureau Kolle Rebbe uit Hamburg en vergroot zijn digitale expertise op de oostelijke markt daarmee binnen twee jaar tijd met zo’n duizend man.

Duitsland