Sjonic Digital Media wordt NOBEARS Utrecht
Internetbedrijf NOBEARS uit Heusden voegt digitaal bureau Sjonic Digital Media uit IJsselstein toe aan haar bedrijvengroep. Sjonic zal zijn naam wijzigen in NOBEARS Utrecht.
Internetbedrijf NOBEARS uit Heusden voegt digitaal bureau Sjonic Digital Media uit IJsselstein toe aan haar bedrijvengroep. Sjonic zal zijn naam wijzigen in NOBEARS Utrecht.
Nadat Hunkemöller al eerder met digital agency Dept heeft gewerkt in zowel Zweden als Denemarken, worden nu ook de Duitse SEO-activiteiten aan het bureau toevertrouwd.
Erjon Tuenter en Erik Wiese brengen hun bedrijf Blauw Gras in bij Born05 Group. Via de buy-in worden ze mede-eigenaar van een nieuwe entiteit die een volwaardige bedrijvengroep moet worden. Daartoe zal een aantal specialistische bedrijven worden gekocht.
De Zonnebloem, de grootste vrijwilligersorganisatie voor Nederlanders met een lichamelijke beperking, heeft Born05 ingeschakeld voor content, strategie, communicatie en campagnes.
Hoeveel mensen zijn er op kantoor en waar bevinden zij zich? Dat zullen centrale vragen zijn voor werknemers die overwegen weer naar hun werk te gaan of zich daar willen bewegen naar andere ruimtes. Bureau E-Sites ontwikkelde een app die die inzichten biedt.
Een nieuwe app, ontwikkeld door E-sites uit Breda, moet de smeerolie worden in de transfer van patiënten van ziekenhuis naar thuiszorg. De eerste ervaringen laten zien dat gebruikers in de zorg er dagelijks een half tot heel uur meer besparen.
Bureaunetwerk Adeptiv lanceert vandaag het label insert/expert om bedrijven te helpen bij het inhousen van digitale marketingexpertises.
Vandaag verschijnt de vijftiende editie van Emerce 100, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Hier geven we weer hoe beslissers uit de online industrie de prestaties beoordelen van dienstenleveranciers, verdeeld over tientallen categorieën.
Accenture Interactive gaat aan de slag voor Essent en energiedirect.nl. Het bedrijf brengt de communicatiestrategie, campagne-ontwikkeling en -realisatie onder bij het team van Accenture Interactive in Amsterdam.
Dutch Digital Agencies (DDA), de belangenorganisatie voor digitale bureaus in Nederland, is teleurgesteld over de uitwerking van de Noodmaatregel Overbrugging Werkbehoud-regeling. Ze stuurt een brandbrief aan de overheid omdat met name jonge, snelgroeiende digitale bedrijven in de portemonnee worden getroffen.
De Enschedese creatieve bureaus FiftyTwoDegreesNorth en BERT Creative Agency en Pineappletree uit Naarden gaan verder als Doop.
Gijs van der Togt vervult sinds kort de rol van Strategy Director bij social content bureau Blauw Gras. Ook heeft hij naast oprichters Erjon Tuenter en Erik Wiese, Isaac Diepenhorst (Account Director) en Bart Visser (Creative Director) plaatsgenomen in het managementteam.
Een groep van tientallen grote digitale bureaus in Nederland gaat gratis online spreekuren houden voor kleine ondernemers, scholen en verpleeghuizen.
Met directe ingang is Geert Rietbergen gestopt bij Emakina Groep. De Executive Vice President was binnen het bureaunetwerk sinds 2017 verantwoordelijk voor de overnames.
Het verdienmodel van digitale bureaus in Nederland staat onder druk. Het onvoldoende facturabel maken van personeel is een directe bedreiging voor groei, evenals het slecht kunnen aantrekken van technisch specialisten.