Dept weer groter met Berlijnse LEROI
Het netwerk van dept is weer uitgebreid met het in Berlijn gevestigde LEROI. Dit bedrijf specialiseert zich in data en analytics consulting en werkt voor klanten als N26, Zalando, Daimer, Deichmann en Google.
Het netwerk van dept is weer uitgebreid met het in Berlijn gevestigde LEROI. Dit bedrijf specialiseert zich in data en analytics consulting en werkt voor klanten als N26, Zalando, Daimer, Deichmann en Google.
Boris Nihom en Sven Vening zijn de nieuwe managing directors van ACHTUNG!mcgarrybowen & Kraftwerk. Ze volgen oprichter Dick Buschman op, die toetreedt tot de directie van moederbedrijf Dentsu Aegis Network Nederland.
Per 2 september start Hannes van Raaij als Executive Creative Director bij het Rotterdamse digitale bureau Burst. In deze rol is hij verantwoordelijk voor business innovatie, strategie en creatie voor alle huidige en toekomstige opdrachtgevers.
Per 1 september 2019 zullen de internationale activiteiten van Diva World Wide worden geleid door Igo Geurtjens. Geurtjens was voorheen bureaudirecteur van @msterdam & Virtube.
Digital agency Dept heeft drie Red Dot Design Awards gewonnen voor hun werk voor het Van Gogh Museum, Request en Cities in Motion.
Serviceplan Group, naar eigen zeggen de grootste onafhankelijke bureaugroep in Europa, breidt haar diensten in Nederland uit. Met Mediaplus Nederland verenigt Serviceplan Group alle merk-, communicatie- en mediadiensten onder één dak in Amsterdam.
Al vroeg bouwde Edwin Plag aan internet in Nederland. Eerst voor een werkgever, toen met zijn eigen internetbureau en daarna als manager bij andere grote bureaus. Nu gaat hij Redkiwi helpen opschalen.
Broodjeswinkel Délifrance steekt zijn Europese webshops in het nieuw, zowel aan de voor- als de achterkant. Dat heeft praktische gevolgen voor de vierhonderd winkels verspreid over zestien landen.
De paraplu boven de bureaus Oxyma, Oogst, Your Social, aFrogleap en OFS, Merkle Nederland, opent een innovatieafdeling. Een team van nu acht man werkt brengt de meest innovatieve, nieuwe technologieën naar lokale business van bedrijven als NS en APG.
Hybride, hybride, hybride. Mensen moeten hybride werken. Iedereen is bezig met de customer journey, maar Born05 spreekt liever van een hybrid journey. Maar wat is dat? Edward Knol van Born05 geeft hierop zijn visie.
Marketing in de praktijk levert ongetwijfeld een aantal lessen op. Bob Oord, director van marketingbureau Riff, zet zijn vijf deugden en vijf zonden van digital marketing op een rij.
Adwise heeft een nieuwe propositie gelanceerd onder de noemer Create. Accelerate. Disrupt. ‘Digitaal denken helpt elke organisatie om klanten geweldige […]
Het Louvre in Parijs laat zijn digitale strategie op de schop nemen door Accenture Interactive. Bezoekers moeten er een ‘rijkere ervaring’ mee krijgen en de werknemers krijgen digitale hulpmiddelen om hun werk beter te doen.
Ook dit jaar opent de Amsterdamse creatieve industrie zijn deuren tijdens ADNIGHT. Op 4 oktober keert het evenement terug met een nieuwe programma-opzet.
Jumbodiset gaat samenwerken met Dept als nieuwe ‘lead agency’. Het spel-, puzzel- en speelgoedconcern – bekend van onder andere Stratego, Rubik’s Mens Erger Je Niet en Jan van Haasteren – zet in deze digitale tijd in op meer ‘schermvrije gezelligheid en plezier’. Dept zal hen hierbij vanuit verschillende disciplines ondersteunen.