Yvonne de Jager nieuwe directeur IAB Nederland
Yvonne de Jager wordt per 1 april de nieuwe directeur van IAB Nederland. “Diversiteit wordt een belangrijk thema omdat samenwerken met anderen altijd tot nieuwe inzichten leidt.”
Yvonne de Jager wordt per 1 april de nieuwe directeur van IAB Nederland. “Diversiteit wordt een belangrijk thema omdat samenwerken met anderen altijd tot nieuwe inzichten leidt.”
“We hebben door wat wel en niet werkt met beacontechnologie. En locatiegebaseerde reclame op mobieltjes werkt dus niet”, vertelt Ate van der Meer over het vernieuwde beaconplatform Lightcurb.
De organisatie van de modderige, tergende hardloopwedstrijden Mud Masters stelt RLVNT en Clickdistrict aan om te helpen bij zijn online marketing.
Ondernemer Michiel Mol, oprichter van internetbedrijf Lost Boys, is samen met Stefan Nuijten (Forza) en CFO Maarten Elshove (Force Field) een nieuw digitaal bureau begonnen, The Fightclub. De nadruk ligt op de inzet van data en de nieuwste digitale technieken bij sales en marketing.
Remco Frank is onlangs overgestapt van Media Monks naar Mangrove om bij het Rotterdamse bureau eindverantwoordelijke Creatie te worden.
Internetbureau Incentro opent vandaag een eigen kantoor onder de vlag van Incentro in Nairobi, Kenia.
Op 1 juni worden voor de achtste keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia17). Het is nog een week mogelijk om je cases in te zenden voor nominatie.
Contentbureau RIDE heeft een pitch gewonnen om de socialcampagnes voor Harley-Davidson te verzorgen en in de Benelux leads te genereren.
TamTam wordt strategisch partner voor de realisatie van de nieuwe Eneco-app. Die app gaat een cruciale rol bij de transformatie van energieleverancier naar energiepartner: Energy as a service.
Bureaunetwerk Dept startte gisteren een eigen productiehuis, maar eigenlijk draait dat al sinds oktober 2016. Managing director Diede in’t Veld vertelt wat Unskippable is en hoe het anders dan anderen te werk gaat.
Takeaway.com, in Nederland bekend onder de naam Thuisbezorgd.nl, begint op zijn vijf grootste markten een nieuwe merkbouwende campagne. Ook programmatic display wordt voor branding ingezet.
De dataspecialisten van Dentsu Aegis Nederland werken sinds kort hoofdzakelijk voor externe klanten. Een ingrijpende verandering na anderhalf jaar leren en proberen.
Zowel Koninklijke Grolsch Nederland als de Europa divisie van het moederconcern Asahi hebben het corporate online account ondergebracht bij Outpost11.
Technologiebedrijf Triple uit Alkmaar opent voor dochterbedrijf Beyond Sports een kantoor aan de westkust van de Verenigde Staten. Een lokale agent moet unieke, zelfontwikkelde virtual reality-technologie aan de man gaan brengen.
Fietsfabrikant Gazelle haalt social- en marketingbureaus Expand Online en socialagency a friend of mine van bureaunetwerk Dept in huis om de merk- en productbeleving te verbeteren.