More stories

Premium

Stroom Mediacommunicatie naar Candid

Het Rotterdamse Stroom Mediacommunicatie is naar het Amsterdamse Candid gegaan. Met de overname hebben opnieuw twee onafhankelijke mediapartijen zich verenigd. Een noodzakelijke stap om tegenwicht te kunnen bieden aan de grote internationale bureaus, aldus CEO Gérard Ghazarian van de Candid Group.

Digital Agencies
Premium

Joost van der Vis nieuwe Director Digital bij Lukkien

Joost van der Vis vertrekt bij KPMG om bij Lukkien de functie van director Digital in te nemen.

Digital Agencies
Premium

TWC Holding samen met e-commerce bedrijven Tribal en Jaagers

TWC Holding, het moederbedrijf van The Webcare Company, heeft online marketingbureau Tribal uit Den Bosch en e-commerce ontwikkelaar Jaagers uit Nijmegen overgenomen.

Digital Agencies
Premium

Isobar doet digitaal beheer bierbrouwer InBev

Isobar gaat aan de slag voor bierbrouwer AB InBev. Het Nederlandse bureau verzorgt het digitale beheer van al haar biermerken op de Benelux markt.

Digital Agencies

Starcom en Cheil Amsterdam maken dynamische pre-roll

Starcom en Cheil Amsterdam zetten voor klant Samsung dynamisch gegenereerde pre-rolls in op YouTube. Dit is een stap richting het kunnen personaliseren van videocommercials. Deze campagne bestaat uit zeventien variaties, maar volgend jaar bij andere klanten kan dat oplopen tot honderden.

Video
Premium

De Goudse Verzekeringen kiest voor Colours

Digitaal bureau Colours gaat voor De Goudse Verzekeringen een datagedreven ‘experienceplatform’ maken voor diens onafhankelijke verzekeringsadviseurs en klanten.

Digital Agencies
Premium

Internetbureaus Tirato en QForma fuseren

Bureau QForma uit Oisterwijk en internetbureau Tirato uit Heusden fuseren en gaan, als onderdeel van de Dutch Concept Group, door onder de naam NoBears.

Digital Agencies
Premium

Jaaromzet Snakeware over twee miljoen euro

Digital agency Snakeware sluit 2016 af met een omzet van net iets meer dan twee miljoen euro, een groei van dertien procent ten opzichte van 2015.

Digital Agencies

Hannes van Raaij in creatieve directie Triple

Hannes van Raaij, bekend van DigitasLBi en Clockwork, treedt toe tot de creatieve directie van Triple die verder bestaat uit Robert Overweg.

Creative
Premium

Richard van der Wilk en Michel Tiggelman naar Publicis One

Publicis One heeft Richard van der Wilk benoemd tot Chief Product & eXperience. Hij is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de innovatieve producten van de media labels. Van der Wilk was hiervoor Chief eXperience Officer binnen Starcom.

Digital Agencies
Premium

Salmon (WPP) koopt Eperium

Consultant Salmon, onderdeel van de WPP Group, koopt het Nederlandse e-commerceadviesbureau Eperium.

Digital Agencies

Engeland verbiedt online reclame voor te vet en zoet eten

De Engelse overheid gaat adverteerders verbieden reclame te maken richten kinderen jonger dan zestien voor producten met te veel vet, suiker en zout. De regels gelden ook voor reclame op het web, apps en socialmedia.

Legal
Premium

Evident wordt partner Intershop

Digital agency Evident is partner geworden van e-commercesoftwareleverancier Intershop. B2B-organisaties zijn een inhaalslag aan het maken met e-commerce en Evident neemt daartoe de bouwstenen in huis.

Digital Agencies
Premium

Wunderman aan de slag voor Grolsch

Digitaal bureau Wunderman Amsterdam gaat aan de slag voor bierbrouwer Grolsch. Het bedrijf gaat Grolsch ondersteunen bij de verdere uitbouw van het merk in internationale markten.

Digital Agencies
Premium

Qurrent tekent The online company

Energiemaatschappij Qurrent, dochter van stichting Doen, gaat een langetermijnsamenwerking aan met The online company als digitaal mediabureau voor het verzorgen van online marketing activiteiten, creatie en dashboarding.

Digital Agencies