Finalisten SAN New Kids on the Block bekend
De SAN-jury heeft de finalisten bekendgemaakt in de categorie ‘New Kids on the Block’, een vakprijs van adverteerders voor veelbelovende nieuwe digitale bureaus.
De SAN-jury heeft de finalisten bekendgemaakt in de categorie ‘New Kids on the Block’, een vakprijs van adverteerders voor veelbelovende nieuwe digitale bureaus.
De meeste adverteerders die hun campagnes op GeenStijl en Dumpert staakten, zetten die na het weekend al weer aan. Een andere groep begon pas sinds afgelopen maandag überhaupt na te denken over zijn positie op betreffende sites.
Merkactivatiebureau Goud Uberconnected neemt digitaal bureau Icemedia over. Dat bureau blijft verder gewoon bestaan en oprichter Sven Rusticus gaat mee. Fysiek voegt Icemedia zich overigens wel bij Goud Uberconnected in het Olympisch Stadion.
Reclamebureau Cheil Amsterdam stelt Mariska Kloezen aan als nieuwe managing director. Daarnaast treedt Jeff Dunlap in dienst om de rol van digital director in te vullen.
Digitaal bureau Wunderman wordt voortaan weer vanuit Antwerpen geleid. Het Amsterdamse kantoor blijft als creatieve hotspot bestaan, maar voor de Nederlandse CEO Antoinette Hoes zit de rit erop.
DigitasLBi Amsterdam, onderdeel van Publicis One, heeft op de Shanghai Motor Show een VR-ervaring gelanceerd voor de VISION E, een nieuwe conceptauto van Skoda.
De datatak van Dentsu Aegis Nederland, DAN DNA, gaat meer consultancywerk voor externe klanten te doen en stelt Frederic Baumann aan om dat op te tuigen. Hij wordt ook onderdeel van het managementteam.
Ik heb doorgaans niets met congressen, beurzen of conferenties. Veel blabla, met visitekaartjes strooien en weinig mogelijkheden om echt te netwerken. Tijdens mijn bezoek aan het South by Southwest (SxSW) festival in Austin kwam ik er echter achter hoe het gelukkig ook kan. Hoe het moét.
KLM is met vijf prijzen, waaronder Grand SpinAward, de grote winnaar van dit jaar. In totaal werden er 34 prijzen uitgereikt voor digitale voor creatieve concepten. Top-DJ Hardwell werd uitgeroepen tot meest innovatieve artiest.
Digitaal marketingbureau Storm Digital gaat aan de slag voor de gloednieuwe KNVB Campus, het ‘kloppend voetbalhart’ van Nederland.
Vijfenveertig bedrijven hebben zich tot nu toe aangemeld om deel te nemen aan de Embassy of Dutch Creativity, het initiatief dat Nederlandse creatieve bedrijven een gezicht moet geven op het reclamefestival in Cannes half juni.
Emerce is op zoek naar de beste design- en tech-professionals om te bejubelen bij de Dutch Interactive Awards. Nomineer jouw topper tot en met deze vrijdag 21 april.
Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) organiseert op 30 juni zijn jaarlijkse evenement Dutch Digital Day.
J. Walter Thompson Amsterdam gaat samen met Microsoft digitale transformatie-trajecten tot leven brengen voor klanten van beide organisaties.
Een aantal van Nederlands betere freelance designers vormen het nieuwe productiebureau Ronin Amsterdam.