Saskia Wagenmakers nieuwe managing director iProspect
Saskia Wagenmakers volgt per 1 september Mark van Dijk op als managing director van iProspect.
Saskia Wagenmakers volgt per 1 september Mark van Dijk op als managing director van iProspect.
De aandeelhouders van bureau Guapa E-commerce nemen het eveneens Groningse designbureau Concept7 over. Hierdoor kan Guapa het element human-centered digital design toevoegen aan zijn eigen producties.
De digitale industrie is met een stijging van 16 procent één van de grootste groeisectoren in de Nederlandse economie. Dat stelt Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) op basis van zijn jaarlijkse kengetallenonderzoek. In 2015 bedroeg de groei nog 10 procent.
Bureaunetwerk Dept koopt een buitenlands zusterbedrijf voor TamTam in de vorm van het in Dublin gevestigde Webfactory.
Het Engelse bureau Building Blocks neemt zijn Nederlandse tegenhanger Tricode over, een partij die is gespecialiseerd in techniek voor customer experience management.
Artsen zonder Grenzen gaat de komende jaren samenwerken met RLVNT voor contentadvies- en creatie
De herziene merkpositionering van Sunweb is afgerond met een nieuwe huisstijl. CapeRock is samen met het interne productiehuis van Sunweb verantwoordelijk voor het ontwerp.
Jan Paul de Wildt heeft alle aandelen van het merkactivatiebureau Kumpany overgenomen. Oprichter Yves Kummer blijft als ambassadeur aan het bureau verbonden. De directie bestaat nu verder uit Mark Beuving (strategie & creatie) en Ingrid van Ginkel (operations).
Omnicom Media Group stelt Roland Teerenstra aan als Managing Director OMD Nederland.
Vanaf twee uur vanmiddag kun je hier op Emerce.nl live kijken naar de keynote sprekers van Dutch Digital Day, editie 2017.
Driehonderd internationale bezoekers kwamen vorige week langs in de Nederlandse stand van de Embassy of Dutch Creativity, de verzamelde Nederlandse vertegenwoordiging op Cannes Lions.
Voornamelijk witte heteromannen van 35-50 bepalen op Cannes Lions het straatbeeld, spreken op het evenement en halen de prijzen op. Diverse groepen als vrouwen, etnische minderheden en LHBT’s zijn veruit in de minderheid op topposities. Meer diversiteit is écht nodig.
De jaarlijkse Global Digital Outlook Study door SoDA en Forrester is live. Als onderdeel van SoDA, het netwerk van de honderd meest innovatieve en bekroonde digitale bureaus ter wereld, zetten we de zeven belangrijkste resultaten voor je op een rij.
Salesforce benoemt Emakina de eerste Strategic Solution Partner in Europa bij zijn Commerce Cloud-partnerprogramma. Voor Emakina is dat een aansprekende extra richting klanten die zich op het bureau oriënteren.
Grote bedrijven kopen steeds vaker zelf marketing- en mediatechnologie in plaats dat in te huren bij specialistische bureaus. Ook kiezen ze makkelijker voor consultancies voor het opstellen van hun nieuwe digitale strategieën.