More stories

Premium

Derde Nederlandse creatieve handelsmissie naar Cannes Lions

De Embassy of Dutch Creativity organiseert voor de derde keer een handelsmissie naar de Cannes Lions. Tientallen Nederlandse creatieve bureaus werken samen om Nederland internationaal op de kaart te zetten als natie van creatie.

Digital Agencies
Premium

Xplore Group neemt meerderheidsbelang in het mobiele bureau Touchwonders

Xplore Group neemt een meerderheidsbelang in het mobiele bureau Touchwonders. Touchwonders is bekend van consumentenapps als Weeronline (HD) en zakelijke applicaties voor onder andere ING, Rabobank en Pon.

Digital Agencies

D-Sign en Clickvin gaan verder onder de naam Immense

Internetspecialisten D-Sign en Clickvin gaan gezamenlijk verder onder de naam Immense. De bedrijven zijn gespecialiseerd in het bouwen van websites, apps, systemen en het optimaliseren van online marketingcampagnes.

Creative
Premium

CoolBest trekt a friend of mine aan voor sociale en video content

Na FrieslandCampina (Chocomel, Mona en DubbelFrisss) heeft nu ook CoolBest a friend of mine (onderdeel van Dept) aangetrokken om de sociale en video content te verzorgen.

Digital Agencies
Premium

Valtech koopt Duits People Interactive

Het Franse digitale bureaunetwerk Valtech, dat in Nederland eFocus kocht, heeft in Duitsland het bureau People Interactive overgenomen.

Digital Agencies
Premium

Nominatieronde SAN New Kids on the Block van start

Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) publiceert de lijst met genomineerden voor de New Kids on de Block-prijs 2016, veelbelovende nieuwe digitale bureaus.

Digital Agencies

Huawei kiest RIDE voor contentstrategie

Contentbureau RIDE uit Amsterdam heeft de pitch van Huawei gewonnen om in 2017 de contentstrategie uit te voeren.

Contentmarketing
Premium

Burst stelt nieuw Head of Insights aan

Burst heeft in de persoon van Sandra Swinnen een Head of Insights aangesteld. Zij gaat de afdeling Insights uitbouwen, vooral omdat klanten steeds meer met data en complexe datastructuren werken.

Digital Agencies
Premium

Nieuwe design director bij BLiS

Jan-Paul Koudstaal is per januari begonnen als Design Director bij BLiS uit Barendrecht. Hij werkte daarvoor als senior designer bij Mangrove.

Digital Agencies
Premium

Sjoerd van Loon (Red Urban) begint productiebureau Addigital

Sjoerd van Loon heeft bureau Red Urban verlaten om een nieuw bedrijf te starten, Addigital. Het bureau ondersteunt reclamebureaus op het gebied van digitale producties.

Digital Agencies
Premium

Angelique de Hont nieuwe CEO van Growing Minds

Angelique de Hont is CEO van online marketingbureau Growing Minds. De Hont was sinds 2014 General Manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en COO van Publicis’ bureaugroep in Nederland.

Digital Agencies
Premium

Jeroen Flink nieuwe creative director bij Clockwork

Jeroen Flink is de nieuwe creative director en draagt samen met Steve Tirbeni de dagelijkse leiding over het creatieve team en hun werk.

Digital Agencies
Premium

Redkiwi vergroot belang in Afdeling Online

Internetbureau Redkiwi heeft zijn belang in Afdeling Online vergroot. Redkiwi heeft bovendien zijn propositie veranderd en richt zich op werk voor grotere organisaties.

Digital Agencies
Premium

Dutch Interactive Awards open voor inschrijvingen

Op 1 juni worden voor de achtste keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia17). De deur staat nu open om te nomineren.

Digital Agencies
Premium

Dept breidt uit met tweede Duitse dochter

Bureaunetwerk Dept investeert in de Duitse marketingspecialist Trust Agents uit Berlijn, het tweede dochterbedrijf op die markt. “Stiekem concentreren we ons ook op Nordics”, aldus Paul Manuel.

Digital Agencies