More stories

Creatieve bureaus openen hun deuren op ADNIGHT

Op zes oktober openen vijftig creatieve bureaus tijdens Amsterdam eWeek hun deuren zodat belangstellenden er kunnen grasduinen.

Creative
Premium

‘Startups zijn overglorified’

De Aziatische reclamewereld durft anders te denken dan het westen, stelt Dick van Motman, CEO van Dentsu Aegis Network South East Asia. Ook zijn ze slimmer en sneller met nieuwe verdienmodellen. “Innovatie draait om waarde, niet om de vorm.”

Digital Agencies

Nominaties SAN New Kids on the Block bekend

SAN maakt de shortlist bekend voor de categorie New Kids on the Block, een vakprijs van adverteerders voor veelbelovende nieuwe digitale bureaus.

Creative
Premium

E-sites lanceert proeflab voor innovaties

Digitaal bureau E-sites lanceert Labs. Hier wordt technologie gedemonstreerd voor organisaties en early adaptors die willen innoveren.

Digital Agencies
Premium

Dept koopt freelance community eBrella

Bureaunetwerk Dept neemt eBrella over, een community van freelance digital professionals. “Bedrijven voegen steeds vaker freelancers toe aan hun eigen scrumteams. Daar haken we op aan”, aldus mede-oprichter Paul Manuel.

Digital Agencies
Premium

Burst en Puurpxl winnen pitch Natuurmonumenten

Na een uitgebreid pitchtraject heeft Natuurmonumenten gekozen voor digital production agency Burst in samenwerking met digital creative agency Puurpxl. Beide bureaus zijn als strategisch partner voor de komende jaren aangesteld.

Digital Agencies
Premium

Fujifilm kiest IN10 voor camera’s van Instax

Het instant fotocameramerk Instax van Fujifilm kiest voor IN10 om het merk in Nederland bekender te maken.

Digital Agencies
Premium

Yvonne de Jager nieuwe directeur IAB Nederland

Yvonne de Jager wordt per 1 april de nieuwe directeur van IAB Nederland. “Diversiteit wordt een belangrijk thema omdat samenwerken met anderen altijd tot nieuwe inzichten leidt.”

Digital Agencies

Snakeware vernieuwt beaconplatform Lightcurb

“We hebben door wat wel en niet werkt met beacontechnologie. En locatiegebaseerde reclame op mobieltjes werkt dus niet”, vertelt Ate van der Meer over het vernieuwde beaconplatform Lightcurb.

Customer Experience
Premium

Mud Masters kiest voor RLVNT en Clickdistrict

De organisatie van de modderige, tergende hardloopwedstrijden Mud Masters stelt RLVNT en Clickdistrict aan om te helpen bij zijn online marketing.

Digital Agencies
Premium

Michiel Mol (Lost Boys) keert met The Fightclub terug op zijn schreden

Ondernemer Michiel Mol, oprichter van internetbedrijf Lost Boys, is samen met Stefan Nuijten (Forza) en CFO Maarten Elshove (Force Field) een nieuw digitaal bureau begonnen, The Fightclub. De nadruk ligt op de inzet van data en de nieuwste digitale technieken bij sales en marketing.

Digital Agencies
Premium

Remco Frank nieuwe Creative Director bij Mangrove

Remco Frank is onlangs overgestapt van Media Monks naar Mangrove om bij het Rotterdamse bureau eindverantwoordelijke Creatie te worden.

Digital Agencies
Premium

Incentro opent kantoor in Afrika

Internetbureau Incentro opent vandaag een eigen kantoor onder de vlag van Incentro in Nairobi, Kenia.

Digital Agencies
Premium

Laatste week voor inzendingen Dutch Interactive Awards

Op 1 juni worden voor de achtste keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia17). Het is nog een week mogelijk om je cases in te zenden voor nominatie.

Digital Agencies
Premium

RIDE wint pitch Harley-Davidson Benelux

Contentbureau RIDE heeft een pitch gewonnen om de socialcampagnes voor Harley-Davidson te verzorgen en in de Benelux leads te genereren.

Digital Agencies