More stories

Premium

Paul Tang: Google aanpakken voor faciliteren malafide loodgieters

Google moet aangepakt worden voor het faciliteren van advertenties van malafide loodgieters. Die bieden forse klikbedragen, tot wel 18 euro per klik, om bovenaan de zoekresultaten te komen. Europarlementariër Paul Tang wil nu actie ondernemen, vertelde hij maandag in het consumentenprogramma Radar.

E-commerce

Vijf tips om de backoffice op orde te hebben voor Black Friday  

Deze periode kan voor druk op je bedrijf zorgen. Een goede voorbereiding is het halve werk en zorgt ervoor dat je geen omzet misloopt.

E-commerce
Premium

Biller sluit aan op Pay.

Biller, een buy-now-pay-later start-up voor B2B-betalingen, sluit aan op payment service provider Pay. Dit moet leiden tot een betere betaalervaring en tot dertig procent hogere conversie voor zakelijke gebruikers.

Payment
Premium

Klarna-app krijgt duurzame kledingcollectie

De winkel in Klarna’s krijgt een nieuwe sectie waarin enkel duurzaam geproduceerde kleding te koop is. Hiertoe werkt het samen met de Good on You-organisatie.

E-commerce
Premium

Meer pakketautomaten op Belgische treinstations

Er komen meer pakketautomaten op Belgische treinstations. De Belgische spoorwegen NMBS en bpost hebben hierover een akkoord bereikt. Vandaag staan er reeds bpost Pakjesautomaten in 33 Belgische stations. Daar komen in de volgende zes maanden 70 nieuwe locaties bij.

E-commerce
Premium

Belgische distributiecentrum Amazon is klaar

Het eerste distributiecentrum van Amazon in België heeft in Antwerpen de deuren geopend. Dat meldt Retaildetail.

Fulfillment

Meet het succes van je digitale campagne door de aandacht in kaart te brengen

Bij het meten van je digitale campagnes is kijken naar standaard kpi’s niet langer voldoende. Aandacht, daar draait het om. Maar hoe meet je dat?

Analytics
Premium

Nike brengt zijn ledenprogramma naar Zalando

Klanten van Zalando krijgen binnenkort toegang tot producten die zijn weggelegd voor Nike members.

Fashion
Premium

Online 0,4 procent minder omgezet in augustus

De online omzet was in augustus 0,4 procent lager dan in augustus 2021. Webwinkels hebben 2,6 procent minder omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), groeide met 2,7 procent.

Retail

Hoe zet je als food-merk een sterke online branding neer?

Scherpe, creatieve digital assets of campagnes kunnen grote impact op je merk hebben als het gaat om beleving en bereik. Maar hoe zet je zo’n een sterke online branding neer?

Online marketing
Premium

Emerce B2B Digital: Conrad opent de grenzen op zijn marktplaats

Verkooppartners van elektronicawinkel Conrad kunnen binnenkort via de marktplaats van het bedrijf ook direct aan andere landen verkopen. Dat vertelt Rick Huisken, directeur marktplaatsen van Conrad, in de videocollectie Emerce B2B Digital.

B2B Digital
Premium

Dille & Kamille sluit (web)winkels op Black Friday

Dille & Kamille kondigt plannen aan voor Green Friday als tegenreactie op Black Friday. Op vrijdag 25 november 2022, wereldwijd de dag van Black Friday, sluit het familiebedrijf alle winkels in Nederland, België en Duitsland én de webwinkel. Om nog meer impact te maken, roept Dille & Kamille andere retailers op om hetzelfde te doen.

Retail
Premium

Emerce B2B Digital: ‘Het kerstseizoen begint al in augustus’

“We leveren kerstornamenten, geen kerstballen”. Petra van den Hoogen e-commerce manager van Vondels, laat er geen misverstand over bestaan. Bij Vondels koop je kerstinterieur van kwaliteit. Zonder korting.

B2B Digital
Premium

Online marktplaats Refurbed nu ook met huishoudelijke apparaten en keukenapparatuur

Refurbed, een van de snelst groeiende online marktplaatsen voor opgelapte elektronische apparaten in Europa, biedt voortaan ook huishoudelijke apparatuur en keukenapparatuur aan zoals robotstofzuigers, espressomachines en blenders.

E-commerce
Premium

Emerce B2B Digital: Kozijnen online op maat geleverd

Hoe de twintigers achter Kozijnshop.nl in twee jaar tijd een omzet van 5 miljoen bereikten

B2B Digital