Hoe kun je succesvol zijn met B2B e-commerce?
Om als B2B-organisatie te kunnen groeien is het essentieel om klanten online hetzelfde bestelgemak te bieden als in B2C.
Om als B2B-organisatie te kunnen groeien is het essentieel om klanten online hetzelfde bestelgemak te bieden als in B2C.
De reclame waarmee Koopjedeal.nl op haar website een poloshirt aanprijst, is misleidend. Dat heeft de Reclame Code Commissie geoordeeld.
Fietswebshop Fietsuniek.nl, dat in 2019 faillissement aanvroeg, maakt onder leiding van Peter-Paul Kester een doorstart. Kester, ondernemer en eerder al actief in de b2b fietsengroothandel, wil met een nieuwe werkwijze de fietsmarkt ‘opnieuw veroveren’.
Veel eerder dan verwacht realiseerde Camptoo begin deze zomer de verhuur van de halfmiljoenste nacht in een camper, waarbij het online platform bemiddelde.
Amazons Whole Foods ziet zich genoodzaakt om bezorgkosten in rekening te brengen. Vanaf 25 oktober moeten Amerikaanse klanten 9,95 dollar voor de bezorging betalen.
Nieuw merk deponeren en dan horen dat jij zogenaamd inbreuk pleegt. Het gebeurt zelfs de grootste bedrijven. Jurisprudentie toont: niet meteen toegeven.
Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht.
Consumenten leggen de lat voor check-out en pakketbezorging steeds hoger: snelle bezorging die in een keer goed gaat. Data en afleverinnovaties helpen.
Nike realiseert 21 procent van de omzet via digitale kanalen en is op koers om dat te verdubbelen per 2025.
Blokker-topman Michiel Witteveen wordt per 1 februari 2022 vervangen door voormalig Scotch & Soda-topman Dirk-Jan Stoppelenburg. Witteveen blijft als voorzitter van de raad van commissarissen actief betrokken bij moederbedrijf Mirage Retail Group.
Speelgoedverkopers zoals Intertoys en Lobbes.nl, maar ook webwinkels Amazon en bol.com, waarschuwen voor langere levertijden van speelgoed. Dat blijkt uit een rondgang van ANP.
Met Biller kunnen bedrijven snel en veilig online ‘op factuur’ een aankoop doen bij andere bedrijven. “Er worden al b2c-oplossingen aangeboden. Wij specialiseren ons in b2b”, zegt CEO Derek Vreeburg.
Wat gebeurt er als je juist méér in je klantenservice investeert, dan minder? EasyToys en Trengo delen hun inzichten.
Corona zorgde ervoor dat wijnbar Zuster Margaux moest omdenken. De online wijnproeverijen brachten de bar veel nieuwe inzichten en klandizie.
Hoe ontwikkel je je van plaatselijke groothandel tot landelijke, of misschien wel global, e-commerce speler?