Dit moet je weten over marketplaces en hybride modellen
Verkopen op marktplaatsen doe je er als bedrijf niet zo maar even bij. Het vraagt tijd, aandacht en specifieke kennis.
Verkopen op marktplaatsen doe je er als bedrijf niet zo maar even bij. Het vraagt tijd, aandacht en specifieke kennis.
Kledingwinkel H&M ziet de omzet in het derde kwartaal van dit jaar met 22 procent stijgen. Fysieke winkels gaan steeds meer open, maar daar ondervindt het online kanaal geen nadeel van.
Flitsbezorger Flink breidt zijn diensten uit naar Rotterdam. Dat is de dertiende stad waar het van oorsprong Duitse bedrijf zich vestigt in Nederland.
Per 1 november zal Caroline Ammerlaan aantreden als nieuwe CEO Talpa eCommerce. Zij is sinds 2018 werkzaam bij Talpa eCommerce in de rol van CFO/COO.
Shypple, het digitale expediteurplatform uit Rotterdam, is uitgeroepen tot winnaar van de Tech5 country award uitgereikt door The Next Web en Adyen tijdens The Next Web Conference in Amsterdam.
Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?
Als het gaat om digitale transformatie in B2B blijft het heel vaak bij de theorie. Maar hoe pak je het nou echt aan in de praktijk?
Tekst is met 28% de belangrijkste factor voor conversie. Ontdek hoe je met minder woorden, meer impact kan maken.
Deliveroo gaat boodschappen van de supermarkt binnen tien minuten na bestelling thuisbezorgen. Hiertoe sluit het een samenwerking met supermarktketen Morrisons.
PostNL zal in de periode 2022-2024 zo’n 80 miljoen euro uitgeven aan de verdere verduurzaming van zijn activiteiten. CEO Herna Verhagen zal de nieuwe strategie vanmiddag toelichten aan beleggers en analisten.
Bol.com en fintech platform Floryn zijn een samenwerking aangegaan om Nederlandse e-commerce ondernemers die via bol.com verkopen te ondersteunen. Dat doet Floryn met een krediet dat automatisch meegroeit met hun omzet.
Adriaan Mol, oprichter van de unicorns Mollie en MessageBird, steekt samen met andere investeerders 5 miljoen euro in de Amsterdamse scale-up Vesper.
De online omzet was in augustus 10,2 procent hoger dan in augustus 2020, zo meldt het CBS. Webwinkels hebben 9,4 procent meer omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), groeide met 11,3 procent.
PostNL gaat 6 oktober zijn gerobotiseerde sorteercentrum speciaal voor kleine pakketten in Nieuwegein openen. Het bedrijf spreekt van een primeur, ‘want nog nergens ter wereld bestaat zo’n systeem’. Het nieuwe sorteerpunt moet de capaciteit flink vergroten in aanloop naar de feestdagendrukte.
Digitale marktplaatsen vinden de groothandel opnieuw uit. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen en wat kan er beter?