HubSpot-integraties: De voor- en nadelen van verschillende integratietypes
Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.
Integreren van applicaties wordt een steeds grotere opgave, ook voor HubSpot-gebruikers. De voor- en nadelen van manieren om apps te ingrereren op een rij.
De Britse Post Office lanceert een digitale identiteitsapp die consumenten kunnen gebruiken om pakjes bij postkantoren op te halen, in plaats van een papieren document zoals hun paspoort of rijbewijs.
Bol.com maakt een begin met het op maat verpakken van bestellingen met de multi-inpakmachine, wereldwijd de eerste in zijn soort, zo beweert het Nederlandse bedrijf.
Groeiende omzet e-commerce: bekend. Maar net zo opvallend is dat steeds meer producten en diensten online worden aangeboden. Wat is er in 10 jaar veranderd?
Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.
Techbedrijf Budbee, dat bezorging van e-commercepakketjes faciliteert, stapt in een joint-venture om meerdere sorteercentra te bouwen. Het budget is twee honderd miljoen euro.
Uber Eats breidt is vanaf vandaag beschikbaar in Hoofddorp en Beverwijk.
Zowel een pakketbedrijf (subcontractor) als één van de vier grote pakketorganisaties (PostNL) heeft een boete gekregen van 288.000 euro van de Inspectie SZW voor overtredingen van de Wet arbeid vreemdelingen in 2019.
Nederlandse consumenten verwachten over vijf jaar een groter deel van hun aankopen online te doen dan vorig jaar. Dat blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van ShoppingTomorrow, onderdeel van Thuiswinkel.org.
Het tv-programma Opgelicht! meldt een nieuwe vorm van Marktplaats-oplichting. Dit keer gaat het niet alleen om phishing, maar óók om het bemachtigen van een kopie van het identiteitsbewijs.
De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.
Albert Heijn opent een nieuwe thuisbezorglocatie in Venlo. Door de uitbreiding wordt het bezorggebied van de supermarkt vergroot.
Met het Google Merchant Center kun je inzicht krijgen in hoe je producten in de markt staan. Zo kun je je aanbod en/of de prijzen slim aanpassen.
The Next Closet, pionier op het gebied van online tweedehands designermode, heeft een investering opgehaald van drie miljoen euro bij 4impact, het Borski Fund en haar business angels en investeerders, waaronder PDENH.
De TOM-Group uit Bladel opent een nieuw magazijn in het Belgische Lommel, de eerste buiten Nederland.