More stories

Vijf tips om je klantbeleving direct te verbeteren

Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.

B2B Digital

Hoe je personal feeds inzet voor conversie- en omzetgroei

De toekomst van e-commerce gaat steeds meer richting personal feeds op sociale media. Dit betekent nogal wat voor je positionering.

B2B Digital

Peter Blaas (Perfectly Basics): ‘Vanaf je zolderkamer naar een pand van 2000m2’

Peter Blaas richtte in 2006 webshop Perfectly Basics op. Nu,15 jaar, later heeft het bedrijf 35 medewerkers in dienst.

Customer Service
Premium

Boston Dynamics lanceert robot voor magazijnen

Boston Dynamics ziet kansen voor robots in magazijnen en lanceerde de Stretch, een robot die tot 800 dozen per uur kan verplaatsen. Het bedrijf zoekt partners om een commerciele lancering in 2022 voor te bereiden.

Logistics

Personalisatie in de spare parts industrie – B2B niet hetzelfde als B2C

Hoe ziet e-commerce in B2B eruit? Hoe verschilt het van e-commerce in B2C en hoe personaliseer je succesvol voor zakelijke […]

B2B Digital
Premium

Storytelling centraal bij nieuwe website Louwman Exclusive

Louwman Exclusive, dealer en partner van diverse exclusieve auto- en supercarmerken, lanceert een nieuw online platform. De nadruk ligt op storytelling. Medewerkers leggen uit wat elke auto uniek maakt.

Contentmarketing

Hoe zet je livestreams in bij online verkoop? – Inspiratie uit China

China is koploper als het gaat om het inzetten van livestreams bij online verkoop. Wat zijn de belangrijkste lessen tot nu toe?

Customer Experience

Red je Pakketje bezorgt coronasneltests nog dezelfde dag

Red je Pakketje en Thuisapotheek slaan de handen ineen voor de bezorging van coronasneltesten. Vanavond wordt de eerste coronasneltest bezorgd bij een consument in Nederland.

E-commerce

De belangrijkste lessons learned over verkoop via marktplaatsen

Wat komt er kijken bij het verkopen via marketplaces, en waar moet je rekening mee houden? De paneldiscussie gaat in op deze vragen.

E-commerce
Premium

Emerce B2B Digital: ook supply chain wordt digitaal

De coronacrisis heeft ook de supply chain wakker geschud. In maart 2020 haperde de toelevering van met name elektronica uit China en ontstonden er vrijwel meteen tekorten bij de groothandel en de detailhandel. Inzicht in goederenstromen is belangrijker dan ooit, zegt Dennis van Bodegom van Shippeo op Emerce B2B Digital.

Logistics
Premium

Deel makelaars wil andere aanpak Funda

Het rommelt bij huizensite Funda. Zeker 250 makelaars stappen naar de Ondernemingskamer vanwege het vermeende ‘wanbeleid’ van meerderheidsaandeelhouder NVM.

E-commerce
Premium

Geen registratienummer, dan ook geen advertentie op Airbnb in Amsterdam

Op 1 april treedt het nieuwe registratiesysteem voor vakantieverhuur in werking in Amsterdam. Airbnb steunt de registratie en heeft meegewerkt aan het bouwen van het Amsterdamse systeem.

Travel
Premium

Shippeo vestigt zich in transporthoofdstad Rotterdam

Shippeo, expert op het gebied van real-time transport visibility (RTTV) oplossingen, verruilt vandaag zijn Benelux-kantoor op Schiphol voor de Millennium Toren in Rotterdam.

Logistics
Premium

Belgische retail: Winkelen op afspraak is een ramp

Winkelen op afspraak zorgt voor een dramatische situatie in de Belgische winkelstraten. Uit een rondvraag van handelsorganisatie Comeos blijkt dat de winkels die getroffen zijn door de nieuwe maatregelen, afgelopen zaterdag gemiddeld 60 tot 85 procent minder omzet hebben gerealiseerd.

Coronacrisis
Premium

Onderzoek DHL: 80% B2B-handel gaat online per 2025

Over vier à vijf jaar verloopt de meeste handel tussen producenten en leveranciers enerzijds en inkopers anderszijds via digitale kanalen. Daar zijn honderden miljarden euro’s mee gemoeid. Na de digitale transformatie op de consumentenmarkt geschiedt die nu op de zakelijke markt.

B2B Digital