Stuntwinkel.nl met achteraf betalen
Stuntwinkel.nl biedt zijn klanten de mogelijkheid om achteraf te betalen. Het zal gaan om bestellingen met een waarde tussen de 5 en maximaal 400 euro die op deze wijze kunnen worden besteld.
Stuntwinkel.nl biedt zijn klanten de mogelijkheid om achteraf te betalen. Het zal gaan om bestellingen met een waarde tussen de 5 en maximaal 400 euro die op deze wijze kunnen worden besteld.
Bedrijvenbouwer annex investeerder Rocket Internet zou een belang hebben genomen in Shopkin, een visueel georiënteerde lerende app om mee zoeken en shoppen.
De provincie Utrecht wil het aantal detailhandelsmeters in de diverse steden en dorpen drastisch terugbrengen. Het economisch functioneren van de retailsector staat onder enorme druk door internet, zo concludeert de provincie in een maandag verschenen rapport.
PostNL heeft alle zelfstandige pakketbezorgers een aanbod gedaan om in dienst te komen of om als ondernemer meer te verdienen dan op dit moment. PostNL houdt rekening met een financiële impact van de maatregelen van 15 tot 20 miljoen euro op jaarbasis.
Glasses Group Global, in Nederland actief als Glassesco.nl, krijgt een kapitaalinjectie van drie miljoen euro om zijn internationale expansie te financieren.
Rakuten uit Japan neemt Fits.me uit Estland over en voegt het technologiebedrijf toe aan zijn portfolio e-commercedochters.
Dagaanbiedingensite WAAT trekt een nieuw jasje aan en richt zich in de nieuwe verschijningsvorm op de home & living-markt.
Een omnichannel experience. Het is inmiddels de focus van bijna iedere retailer. Maar zowel de grote namen als de kleinere worstelen er nog regelmatig mee. De nieuwste trend? Online kopen en in de winkel ophalen. Wie die aankoopoptie niet biedt, lijkt alsnog de boot te missen.
De prijs van de Bitcoin zal de komende twaalf maanden stijgen tot 400 dollar. Dat verwachten onderzoekers van Wedbush Securities. De Bitcoin wordt steeds vaker geaccepteerd als betaalmiddel voor e-commerce, daarnaast wordt de cybermunt gezien als alternatief voor het bankverkeer in crisistijden.
Onlangs is Maartje Frederiks (30) verkozen tot de meest innovatieve e-commerceprofessional van Nederland. Volgens de CEO en medeoprichter van HelloFresh Benelux is de groei er ondanks de oprukkende concurrentie nog lang niet uit.
Adobe en IBM gaan hun marketing- en e-commerce diensten op elkaar afstemmen. Adobes Experience Manager is per direct gekoppeld aan IBMs WebSphere Commerce platform en beschikbaar voor klanten van beide bedrijven.
De grote Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us gaat zijn online platform zelf ter hand nemen, nadat de webverkoop jarenlang werd uitbesteed aan eBay Enterprise.
UT- onderzoeker Bas Goorden promoveert op een praktische methode waarmee beveiligde ‘sleutels’ van bankpassen zijn uit te lezen die onmogelijk na te maken zijn. Hij gebruikt daarvoor een slimme combinatie van lichtverstrooiing en kwantumeigenschappen van licht.
Jacco Oosterhof, directeur van Wijnvoordeel, legt komend najaar tijdens Emerce eFulfillment uit waarom logistiek vooropstaat en niet marketing. Hij behandelt het hele logistieke proces van inkoop tot warehousing en last mile en zal tevens zijn licht laten schijnen op de nieuwste trends zoals onder andere same-day delivery en Sunday delivery.
Hogere online conversie. Minder last van verlaten winkelwagentjes. Een betere beoordeling door klanten. En de inzet van personeel is efficiënter. Kortom, pure players scoren online beter dan omnichannel bedrijven op veel KPI’s. Maar niet alle. Zo zijn de hogere gemiddelde kosten van retourzendingen uitzondering op de regel.