Clansman lanceert groot netwerk van producttesters
Clansman brengt vandaag een nieuwe dienst op de markt waarmee bedrijven testers en productrecensies kunnen verwerven. TestExclusive wordt eerst in Nederland dan in België en Duitsland uitgerold.
Clansman brengt vandaag een nieuwe dienst op de markt waarmee bedrijven testers en productrecensies kunnen verwerven. TestExclusive wordt eerst in Nederland dan in België en Duitsland uitgerold.
Het retailvak lijkt steeds complexer te worden naarmate meer kanalen en signalen digitaliseren. De datadonder is echter heel eenvoudig in te kaderen voor wie altijd uitgaat van acht eenvoudige basisbeginselen.
DTG (voorheen: De Telefoongids) verkoopt zijn belang in Werkspot als onderdeel van de volledige overname van de klussite door HomeAdvisor, onderdeel van IAC.
Redcoon is de launching partner van een nieuw loyaliteitsprogramma van TDRCompany. Bezoekers van die site worden doorverwezen naar ‘bevriende shops’ waar ze, door te winkelen, geld verdienen om bij Redcoon te besteden. “Een regelrechte aanval op affiliatemarketing”, aldus de partijen.
In de Verenigde Staten ontstaan verschillende innitiatieven waarbij orderlevering op dezelfde werkdag centraal staan. Amazon levert in vele gebieden al met deze snelheid, eBay en Google ontwikkelen platforms die retailers en consumenten koppelen en Walmart gaat de distributie mogelijk crowdsourcen. Heeft de consument hier wel behoefte aan?
Adidas stopt een nieuwe technologie in zijn webwinkel waardoor shoppers vooraf digitaal kunnen passen of en hoe nieuwe sportkleding zit.
De DDOS-aanvallen op de technische infrastructuur van iDEAL hebben geleid tot tientallen miljoenen euro’s aan gederfde omzetten. De banken en Thuiswinkel.org overleggen nog steeds over het verbeteren van de prestaties.
Kieskeurig.nl verandert vanaf komende zomer van functie. De productvergelijker wordt ook een webwinkel waar de consumentengroep met een aantoonbaar hogere koopintentie ook direct hun aankopen kunnen doen.
Online dierenwinkel Zooplus boekte in Nederland in 2012 een omzet van 28 miljoen euro, veertig procent meer dan het jaar ervoor. De Europese keten als geheel verkocht voor 336 miljoen euro aan kattenbrokjes, paardenvoer riempes en kluifjes.
Waarom haken website bezoekers af tijdens het bestelproces? En hoe zorg je ervoor dat meer producten daadwerkelijk worden afgerekend?
Webwinkels werden het afgelopen jaar maar liefst 22% trager dan in 2011. Dit blijkt uit een analyse van Radwareonder de 2000 meest bezochte webwinkels. De gemiddelde laadtijd van een webwinkel kwam uit op 7.25 seconden. Langere laadtijd gaat direct ten koste van de omzet. Hoe voer je de snelheid op?
Walmart gaat mogelijk voor verandering zorgen binnen de e-commerce. Idee is om de bezorging van alle producten over te laten aan de crowd. Vondst of verlate 1-aprilgrap?
“ABCeeee, Always, Be, Closing” De donderspeech die Alec Baldwin in de film Glengarry Glenn Cross afsteekt tegen een team van […]
Als online winkelier werk je hard aan populariteit en sales. Toch wijst de praktijk vaak uit dat je nauwelijks kunt concurreren met de bekende giganten. Naamsbekendheid, aanbiedingen, groter assortiment en lagere prijzen lokken het grote publiek. Toch kun je als kleine David de grote Goliath verslaan.
Kortingsbonnensite Vouchercloud, waar Vodafone een meerderheidsbelang in heeft, opent zijn vijfde filiaal.