More stories

Zalando stelt Dentsu aan als mediabureau

Webwinkel Zalando stelt Dentsu aan als mediabureau in Nederland en België voor al zijn reclameactiviteiten. De beslissing volgt na een pitch voor het gericht samenbrengen van alle media bij één bureau.

Digital Agencies

H&M opent wereld op Roblox

H&M Group opent een virtuele wereld in Roblox waar spelers met materialen kunnen experimenteren en hun spelkarakters naar wens kunnen kleden.

Fashion

Zalando staakt inkoop tweedehands kleding in België

Belgische en Franse klanten van Zalando kunnen niet langer kleding verkopen via de tweedehandsdienst van het Duitse platform. Kopen kan nog wel en in Nederland is de inkoop nog wel mogelijk.

Fashion

Headless gaan in een multibrand, omnichannel en crossborder omgeving

Luister en leer van de reis die een gerenommeerde partij in de Fashion maakte op weg naar een nieuw headless commerce-platform.

Fashion

AI in de praktijk: Lalaland’s digitale avatars brengen een revolutie in de mode-industrie

Hoe wordt AI precies toegepast in de praktijk? Lalaland zet de kracht van AI in om sociale ‘empowerment’ en duurzame impact te creëren in de mode-industrie. 

Artificial Intelligence

Platforms & partnerships: zorg dat je op het pad van je klant bent

Wat zijn de laatste ins & outs op het gebied van platforms en partnerschappen? Zorg dat je op het pad van je klant bent en bied inspiratie.

Customer Experience

De voordelen van een headless e-commerce strategie

Wat zijn de voordelen van een headless platform-strategie? In deze video deelt Secrid haar ervaringen en geeft het tips.

Fashion

3 vliegen in 1 klap?

Duifhuizen transformeerde van een traditioneel tassenbedrijf in Oud-Beijerland tot een keten van 24 winkels en een succesvolle webshop. Met een nieuw e-commerce-platform is het klaar voor de toekomst.

E-commerce

Fashion 2023

Tune in en signaleer je kansen. Welke kanalen kies je? Welke platformen brengen je verder? Kortom, wat zijn op dit moment de beste mogelijkheden voor de lange termijn in fashion retail? Luister naar strategische en inspirerende cases, best practices en inzichten uit onder meer succesvolle A/B testen bij grote fashion spelers. En bepaal je speerpunten voor beheersbare online groei.

E-commerce

Nederlands MerkGoed neemt baby lifestyle merk Koeka over

Koeka, bekend van stijlvolle en duurzame baby- en lifestyle producten, blijft in Nederlandse handen. De ondernemende Haarlemse participatiemaatschappij Nederlands MerkGoed beoogt met de overname de opvolging en verdere groei van Koeka, dat in 1998 werd opgericht door Margareth de Haas.

Fashion

Amazon.nl opent grootste foute Kersttruien winkel van Nederland

Amazon.nl opent vandaag online naar eigen zeggen de grootste online foute kersttruien winkel van Nederland, met honderden verschillende foute kersttruien waaronder een exclusieve limited edition foute kersttrui van Dries Roelvink.

Fashion

H&M integreert Snap-technologie in zijn app

H&M integreert bij wijze van actie AR-technologie van Snap in zijn app. Wie de noviteit gebruikt, kan drie creaties ‘passen’ maar niet kopen.

Fashion

Greenpeace: Gevaarlijke chemicaliën in kleding SHEIN

In steekproef van Greenpeace bevat vijftien procent van de kleding gekocht op SHEIN stoffen die in de EU verboden zijn. In een derde van de items zitten ‘zorgwekkende’ hoeveelheden.

Fashion

Adidas en Nike brengen ‘virtuele kleding’ uit

‘Virtuele kleding voor nieuwe realiteiten’, schermt Adidas op zijn site bij de aankondiging van zijn nieuwe kledinglijn. Deze bestaat enkel voor identiteiten en karakters in virtuele werelden. Concurrent Nike opende net een designstudio waar fans hun eigen virtuele kleding kunnen maken en verhandelen.

Fashion

Modebranche: kansen in duurzaamheid en klantenbinding met sterke verzending

De modewereld staat voor veel uitdagingen. Hoe zorg je ervoor dat je klanten aan je bindt? Goede inrichting van de verzending helpt op meerdere vlakken.

Customer Loyalty