Emerce TV: ‘Ruimte voor een heleboel tomootjes’
TOMO, het duurzame warenhuis met een circulaire missie. wil uitbreiden, onder meer met shop-in-shop formules. Dat vertelt oprichter Marjan Haselhoff bij Emerce TV.
TOMO, het duurzame warenhuis met een circulaire missie. wil uitbreiden, onder meer met shop-in-shop formules. Dat vertelt oprichter Marjan Haselhoff bij Emerce TV.
Zalando stapt naar de Europese rechter omdat het onterecht zwaar gereguleerd dreigt te worden onder nieuwe wetgeving.
Modeketen Score uit Duiven is failliet. Dit heeft behalve voor de 50 winkels in Nederland ook gevolgen voor de webwinkel en een aantal shop-in-shops in het buitenland. Voor de 450 medewerkers breekt een onzekere tijd aan, meldt RTLZ.
Over het belang van nft’s en de invloed van web 3.0 Welke kansen liggen hier voor fashionbrands en wat verandert er wezenlijk?
Chinezen zijn experts in ‘managen in uncertainty’ met constant change, data-gedreven business modellen, social en omnichannel commerce.
Modint en ImpactBuying digitaliseren kennis om mode- en textielbedrijven transparante toeleveringsketens en duurzaamheid te bieden.
Menno Dings en Arthur Feenstra nemen je mee in de omnichannel rebranding van OFM, inclusief een nieuwe digital marketing en e-commerce strategie.
ChatGPTWaste2Wear, opgericht door Monique Maissan, gebruikt blockchain-technologie en RPFT-test voor duurzame textielproductie.
Fashion brand Daily Paper zet 60% marketingbudget op TikTok met drie tot vier keer hogere ROI. CEO Rodney Lam deelt hun succesformule.
Zalando valt vanaf 25 augustus onder verzwaard toezicht van de Europese Unie, want: een hele grote marktpartij, maar de Duitsers willen af van dat label.
Adidas brengt later deze zomer sneakers op de markt die zijn ontworpen door de bekende web3-kunstenaar Fewocious.
Een moderne paspop en dan gepersonaliseerd naar je maat en figuur. Zo ongeveer is de nieuwe AI-technologie te omschrijven die Google invoert bij vergelijkingsdienst Shopping.
Nederlanders kopen veel meer schoenen, kleding en tassen online dan andere Europeanen. Maar liefst 77 procent van de Nederlanders koopt fashion online, terwijl dit percentage op Europees niveau op 59 procent ligt. Dit blijkt uit onderzoek van bezorger DPD.
Veelverkopers op Vinted doen er verstandig aan hun boekhouding goed bij te houden, want Vinted gaat hun cijfers vanaf dit jaar doorgeven aan de Belastingdienst.
Modemerk en retailer Superdry zou met spoed op zoek zijn naar een partij om de techniek van zijn e-commerceactiviteiten naar uit te besteden.