Online bereik van zorgverzekering aanbieders al naar meer dan 6 miljoen personen
In november 2022 is het aantal personen dat online een website en/of app van een zorgverzekering aanbieder bezocht al gestegen naar meer dan 6 miljoen personen.
In november 2022 is het aantal personen dat online een website en/of app van een zorgverzekering aanbieder bezocht al gestegen naar meer dan 6 miljoen personen.
Investeerder Dutch Founders Fund steekt ruim zes miljoen euro in fintech Primary Portal uit Londen.
Is er een rol voor cryptovaluta als middel tegen waardeverlies van een investeringsportefeuille en als mogelijke veilige haven? Misschien wel.
De Amsterdamse neobroker BUX neemt per direct het retailklantenbestand over van de Spaanse concullega Ninety Nine. Deze acquisitie verstevigt de positie van BUX op de Spaanse markt.
Hoe maak je als financiële speler het verschil? Door de klant centraal te stellen. Dit lukt echter alleen als je alle relevante data samenvoegt.
Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.
Waarom moeten banken en fintech-bedrijven hun focus verleggen van bedrijfsoutput naar klantresultaten?
Meer fusies en overnames in de e-commerce: lees de redenen hiervoor en de kenmerken van e-commercebedrijven die daarvoor in aanmerking komen.
Blockchain is de achterliggende technologie die zich in feite leent voor alles wat je transparanter wilt maken. Omarmt de financiële sector tokenisatie straks op grote schaal?
Decentralisatie is de logische volgende stap in digitalisering. Wat betekent dit voor de financiële sector en hun klanten? En wat zijn de voordelen van gedecentraliseerde finance?
De mogelijkheden binnen de financiële wereld zijn eindeloos. Kijk maar naar de opkomst van de crypto en de bitcoin. Hoe ga je daar als bank mee om?
The New Digital Customer: waarom blijft het toch een beetje moeilijk voor financials om de klant en het klantbelang centraal te stellen?
Hoe moet de bancaire sector zichzelf in dit digitale tijdperk heruitvinden in de strijd om de klant? En wat zijn de grootste valkuilen bij digitale transformaties?
Brand loyalty wordt steeds meer experience loyalty. User experience is dan ook het nieuwe wapen van fintechs.
Elon Musk heeft donderdag de mogelijkheid geopperd dat het sociale mediaplatform failliet gaat als er niet snel verdiensten komen. Musk gaf die waarschuwing te midden van vertrekkende leidinggevenden en adverteerders.